اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه قم:

روحیه کار با تعاون و تعامل تقویت می‌شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه قم و تولیت آستانه مقدسه حضرت معصومه(س) گفت: روحیه کار با تعاون و تعامل و همکاری تقویت شده و این نگرش در اسلام به خوبی وجود دارد.

روحیه کار با تعاون و تعامل تقویت می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان قم، حجت‌الاسلام سید محمد سعیدی در دیدار مدیرکل جدید تعاون، کار و رفاه اجتماعی قم اظهار کرد: روحیه کار با تعاون و تعامل و همکاری امکان‌پذیر است و در اسلام هم این مطلب بسیار سفارش شده است.

وی افزود: در ادیان دیگر این نگاه دقیق وجود ندارد و در کشورهای سرمایه‌داری به روش ارباب و رعیتی کارها را انجام می‌دهند و در بعضی کشورهای دیگر به ‌صورت افراطی مدیریت صورت می‌گیرد.

امام جمعه قم تصریح کرد: اسلام هم برای کار و هم برای تعاون در محیط کار، ارزش قائل است و این نگرش در سیره ائمه و در روایات به وضوح مشاهده می‌شود.

سید جواد منصوری نیز در این دیدار ضمن موفق بودن ادغام سه وزارتخانه به بیان اهم فعالیت‌های اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی پرداخت و اظهار کرد: بعد از ادغام، فصل جدیدی از فعالیت و برنامه‌ریزی در سطح وزارتخانه و در نهایت در سطح کشور شروع شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم با اشاره به فعالیت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص اشتغال و تعاون گفت: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با عنوان اینکه مقام معظم رهبری به بخش تعاون نظر ویژه‌ای دارند و 25 درصد از سهم اشتغال تا پایان برنامه پنج ساله قانون توسعه کشور باید در بخش تعاون محقق شود، اهتمام ویژه‌ای به این مسئله دارند.

شایان ذکر است، سیدجواد منصوری اوایل ماه جاری با حکم وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به سمت مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم منصوب و از زحمات حسن رحمانی، مدیرکل سابق این اداره کل تقدیر شد.

منصوری در گذشته مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان بود که با انتصاب جدید وی در قم، حسن رحمانی، مدیرکل سابق تعاون، کار و رفاه اجتماعی قم عهده‌دار این سمت در استان کرمان شد.

انتهای پیام/ح30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول