اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سجاد بهروزی و مرتضی رضائیان جا ماندند

6 وزنه‌بردار تیم ملی اعزامی به المپیک لندن مشخص شدند

خبرگزاری فارس: رکوردزنی تیم وزنه‌برداری جمهوری اسلامی که در بجنورد برپا شده بود، عصر امروز با مشخص شدن اعضای شش نفره تیم ملی وزنه‌برداری برای اعزام به المپیک خاتمه یافت.

6 وزنه‌بردار تیم ملی اعزامی به المپیک لندن مشخص شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری عصر امروز پس از اتمام رکودزنی وزنه‌برداران شرکت کننده در اردوی تیم ملی در گفت و گو‌ با ‌‌خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: سجاد بهروزی و مرتضی رضاییان که در وزن‌های 69 کیلوگرم در این رکود‌زنی شرکت داشته به خاطر آماده نبودن به المپیک اعزام نمی‌شوند.

کوروش باقری افزود: براین اساس، کیانوش رستمی و سهراب مرادی در وزن 85 کیلوگرم، سعید محمد‌پور در وزن 94 کیلوگرم، نواب نصیر شلال در وزن 105 کیلوگرم و همچنین بهداد سلیمی و سجاد انوشیروانی در وزن‌های به علاوه 105 کیلوگرم مجوز حضور در مسابقات المپیک 2012 لندن را کسب کردند.

به گفته وی تیم وزنه‌برداری جمهوری اسلامی متشکل از این شش وزنه‌بردار در ششم مرداد ماه امسال به المپیک لندن اعزام می‌شوند.

به گزارش فارس در رکودگیری تیم وزنه‌برداری جمهوری اسلامی کیانوش رستمی و سجاد انوشیروانی با افزایش رکوردهای قبلی خود از سوی تماشاگران مورد تشویق پی‌درپی قرار گرفتند.

اردوی تیم ملی وزنه برداری در بجنورد از 11 خرداد در محل کمپ پتروشیمی خراسان پربا شده بود.

در این اردو مرتضی رضاییان و سجاد بهروزی در دسته 69 کیلوگرم، کیانوش رستمی و سهراب مرادی در 85 کیلوگرم، سعید محمد‌پور در 94 کیلوگرم، نواب نصیر شلال در 105 کیلوگرم و بهداد سلیمی و سجاد انوشیروانی در به اضافه 105 کیلوگرم حضور داشتند.

اخبار تکمیلی در این زمینه متعاقبا ارسال خواهد شد.

انتهای پیام/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول