اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از رکوردگیری در تیم ملی

سهراب مرادی المپیکی شد

خبرگزاری فارس: پس از رکوردگیری انجام شده در اردوی تیم ملی وزنه‌برداری، حضور وزنه‌بردار ملی‌پوش اصفهانی در مسابقات المپیک لندن قطعی شد.

سهراب مرادی المپیکی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، با انجام رکوردگیری از ملی‌پوشان حاضر در اردوی تیم ملی، شش وزنه‌بردار اعزامی ایران به مسابقات المپیک 2012 مشخص شدند.

بر این اساس سهراب مرادی ملی‌پوش دسته 85 کیلوگرم تیم ملی به همراه کیانوش رستمی در این دسته در مسابقات المپیک وزنه می‌زنند.

مرادی که یکی دو هفته اخیر را با مشکل مصدومیت مواجه بود، نتوانست رکورد خوبی را به ثبت برساند، با این حال وی هم‌چنان شانس نخست مدال‌آوری ایران در این دسته است.

سعید محمدپور در دسته 94 کیلوگرم، نواب نصیر شلال در دسته 105 کیلوگرم و بهداد سلیمی و سجاد انوشیروانی در دسته 105+ کیلوگرم چهار وزنه‌بردار دیگر ایران هستند که در مسابقات المپیک روی تخته می‌روند.

به گزارش فارس، ملی‌پوشان که برای برپایی اردو به بجنورد سفر کرده بودند، پس از مشخص شدن ترکیب تیم اعزامی تمرین‌های خود را پی‌گیری می‌کنند.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول