اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل:

بانوان مدافعان بی‌ادعای حریم اسلام هستند

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل گفت: بانوان ما در سنگر دفاع از ارزش‌ها و حریم اسلامی مدافعان حقیقی و بی‌ادعا هستند.

بانوان مدافعان بی‌ادعای حریم اسلام هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، خدیجه جعفری عصر امروز در کارگروه امور بانوان و خانواده اردبیل اظهار داشت: ما یک حرکت مثبت و سازنده را در حوزه تقویت مؤلفه‌های فرهنگی، اعتقادی و ارزشی در جامعه بانوان شاهد هستیم به طوری که بانوان ما با حضوری مقتدرانه و دوشادوش مردان در تعالی دین، حاکمیت قرآن و پیشرفت همه‌جانبه جامعه گام بر می‌دارند.

وی تصریح کرد: به برکت انقلاب اسلامی شاهد حضور پرافتخار بانوان در عرصه تحولات اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و ارزشی هستیم که روز به روز جلوه‌گری ناب پیدا می‌کند.

جعفری یکی از مظاهر گویا و انکارناپذیر حضور متعهدانه بانوان ایرانی را مشارکت در عرصه دفاع از اسلام و ارزش‌های خلق شده توصیف کرد و افزود: ما یک مشارکت اجتماعی توانمندی را در حوزه زنان شاهد هستیم که این مشارکت فراگیر در صحنه سازندگی همه‌جانبه و غیر قابل انکار است.

این مسئول در ادامه سخنان خود اضافه کرد: در تهاجم گسترده نظام استکباری موضوع حجاب و عفاف می‌تواند یک سد آهنین در برابر اندیشه‌های نامبارک غرب باشد که در این باب باید آسیب‌ها و تهدیدها را شناسایی و نسبت به رفع آنها اقدام کرد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل روز ملی حجاب و عفاف را گرامی داشت و خاطر نشان کرد: تاکنون ملت ایران جان‌ها و خون‌های فراوانی را در اعتلای ارزش‌ها و حفاظت از دستاوردهای اسلامی تقدیم کردند که یکی از این زمینه‌ها بحث حجاب و عفاف است که از دیرباز زمینه‌ساز تحول روحی و ارزشی شده است.

به گزارش فارس، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل نیز در این جلسه ادامه داد: امکانات فرهنگی اردبیل در مقایسه با تجهیزات و اعتبارات سایر استان‌ها در این حوزه ناچیز و در خور توجه نیست.

حجت‌الاسلام مهدی ستوده بیان کرد: در مقایسه با سایر استان‌های کشور امکانات فرهنگی و ابزارهای متعلق به این حوزه اندک و بسیاری کم است و به یقین رشد فرهنگی استان در گرو همکاری دستگاه‌های فرهنگی است و اردبیل تنها زمانی می‌تواند شکوفایی فرهنگی را لمس کند که بر روی استعدادهای جوانان سرمایه‌گذاری کرده باشد.

وی خلاقیت جوانان را یک فرصت استثنایی برشمرد و گفت: در این بین نوآوری جوانان و نوجوانان قشر بانو یک امتیاز و ویژگی برجسته‌ای دارد که نباید از آن غفلت کرد.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول