اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد اسلامی استان زنجان:

ایجاد پایگاه‌های بانوان در کانون‌های فرهنگی از اولویت‌ها است

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به وجود 200 کانون فرهنگی و هنری در استان گفت: ایجاد پایگاه‌هایی برای بانوان در این کانون‌ها از اولویت‌های سال جاری محسوب می‌شود.

ایجاد پایگاه‌های بانوان در کانون‌های فرهنگی از اولویت‌ها است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی سهندی ظهر امروز در نخستین جلسه ستاد راهبرد فرهنگی استان زنجان با اشاره به اینکه بازسازی سینماهای قدس و یاسمن از برنامه‌های اولویت‌دار اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در سال جاری محسوب می‌شود، اظهار داشت: اجرای نمایش پانتومیم و هر مدرسه یک خبرنگار، جشنواره عکس خبری، روز جهانی عکس از برنامه‌های این اداره‌کل است.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته یک فرهنگسرای ویژه بانوان در جاده گاوازنگ زنجان کلنگ‌زنی شده بود، افزود: با توجه به مشکلات به وجود آمده احداث این فرهنگسرا در محل مذکور کنسل و احداث آن به پارک بانوان منتقل شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان از آماده‌بودن زمین در شهرستان طارم برای کلنگ‌زنی فرهنگسرا خبر داد و تصریح کرد: با توجه به اعلام دولت مبنی بر زخمی‌نکردن پروژه‌های جدید کلنگ‌زنی این فرهنگسرا تاکنون انجام نشده است.

وی تاکید کرد: دیگر فرمانداران شهرستان‌های استان زنجان نیز هر کدام زمین‌های مورد نیاز را برای احداث فرهنگسرا در اختیار اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار داده‌اند.

سهندی با اشاره به وجود 200 کانون فرهنگی هنری در سطح استان زنجان تاکید کرد: افزایش تعداد کانون‌های استان زنجان به 300 کانون از برنامه‌های اولویت‌دار سال جاری است.

وی با اشاره وضعیت خاص برخی مناطق در محدویت‌های موجود برای خواهران گفت: برنامه‌ریزی شده است، که در 200 کانون فرهنگی هنری فعال استان 200 پایگاه برای بانوان ایجاد شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان از تخصیص بودجه برای چاپ کتاب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد و افزود: اگر در ستاد راهبرد فرهنگی استان تصویب شود می‌توان در سال جاری 100 کتاب برای 100 مؤلف بومی رونمایی کرد.

وی با اشاره به اینکه اعضای انجمن مشاهیر و مفاخر استان به دلایلی مانند تغییر امام جمعه زنجان و همچنین نمایندگان مجلس شورای اسلامی تکمیل نیست، اضافه کرد: تکمیل اعضای این انجمن به پیشبرد امور کمک شایان توجهی خواهد کرد.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول