اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آذربایجان‌غربی

17 سمن در زمینه امور بانوان فعالیت می‌کنند

خبرگزاری فارس: کارشناس امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان‌غربی گفت: 17 کانون و سازمان مردم نهاد در زمینه امور بانوان در آذربایجان‌غربی فعالیت می‌کنند.

17 سمن در زمینه امور بانوان فعالیت می‌کنند

فریبا تقی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: 17 کانون امور بانوان استان با تمام توان در زمینه‌های مختلف برای زنان استان آموزش‌های مختلف در زمینه‌های گوناگون ارائه می‌کنند.

وی با اشاره به فعالیت این کانون‌ها در زمینه پر کردن اوقات فراغت، تصریح کرد: این نهاد با برپایی کلاس‌های آموزشی با حداقل هزینه‌ ممکن و ارائه مشاوره برای خانواده‌ها در حوزه نیازهای روز بانوان وارد عمل شده است.

تقی‌زاده با اشاره به فعالیت کانون‌ها در بحث اوقات فراغت، افزود: این کانون‌ها در بحث اوقات فراغت در تابستان سال جاری وارد عمل خواهند شد و بر این اساس کلاس‌های آموزشی با کمترین هزینه برگزار می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته یک طرح موفقیت‌آمیز برای بانوان در امر مشاوره خانواده و تربیت فرزندان در قالب طرح «در مسیر فردا» برگزار شد که در این راستا این طرح به دلیل موفقیت‌آمیز بودن، در سال جاری نیز برگزار می‌شود.

کارشناس امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان ادامه داد: سال گذشته طرح ملی توانمندسازی دختران روستایی نیز با همکاری دانشگاه علوم پزشکی، جهاد کشاورزی، آموزش و پرورش و حوزه علمیه الزهرا ارومیه با چهار موضوع برای دختران اجرا و با استقبال خوبی هم روبرو شد.

تقی‌زاده از امضای تفاهم‌نامه طرح در مسیر فردا خبر داد و اظهار داشت: این طرح برای پر کردن اوقات فراغت دانش‌آموزان در فصل تابستان در استان برگزار می‌شود.

وی اعلام کرد: طرح «در مسیر فردا» با همکاری اداره کل آموزش و پرورش امسال هم مثل سال‌های گذشته برای دختران دانش آموز سال اول دبیرستان با معدل بالای 17 در استان، اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ل30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول