اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اردبیل

کانون تخصصی امور بانوان تشکیل می‌شود

خبرگزاری فارس: سرپرست کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد اردبیل از تشکیل و ایجاد کانون فرهنگی تخصصی امور بانوان در این استان خبر داد.

کانون تخصصی امور بانوان تشکیل می‌شود

نادر سقا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: 55 درصد اعضای کانون‌های مساجد در استان اردبیل بانوان هستند که برنامه‌های ویژه‌ای برای این قشر در نظر داریم.

وی با یادآوری شعار امسال در توانمند‌سازی بانوان تاکید کرد و یادآور شد: برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری از جمله تدابیری است که برای بانوان استان در نظر گرفته شده است.

سرپرست کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد اردبیل خاطرنشان کرد:‌ سامانه پیامک غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان نیز فراهم شده و از این طریق برنامه‌های اوقات فراغت به اطلاع علاقمندان و اعضای کانون فرهنگی – هنری مساجد می‌رسد.

سقا از حضور کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد در نمایشگاه توانمندی‌های اوقات فراغت استان اردبیل خبر داد و گفت: ما برای غنی‌تر کردن فعالیت‌ کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد آنها را ملزم کرده‌ایم تا نسبت به هماهنگی و ایجاد تعامل با کانون‌های همجوار اقدام کرده و از نظرات و طرح‌ها و ایده‌های سازنده یکدیگر استفاده بهینه نمایند.

این مسئول بیان داشت: اولین نمایشگاه توانمندی‌های کانون‌های مساجد استان اردبیل که ویژه کانون‌هاست شهریور ماه امسال برگزار می‌شود و توانمندی‌های این کانون در آنها عرضه خواهد شد.

سرپرست کانون‌های فرهنگی – هنری مساجد اردبیل به سیاست کانون فرهنگی – هنری مساجد استان در کنار غنی‌سازی اوقات فراغت اشاره کرد و افزود:‌ تقویت بنیه علمی و دینی اعضای کانون‌ها،‌ به روز کردن فعالیت کانون‌ها، اهمیت دادن به برنامه‌ها و فعالیت‌هایی که با محوریت فرهنگ قرآن در کانون مساجد شهرستان‌ها برگزار می‌شود، ارائه تسهیلات خدماتی به اعضای کانون، حمایت از نیروهای خلاق و تقویت و توسعه فعالیت خبرگزاری شبستان به عنوان خبرگزاری تخصصی کانون‌های فرهنگی – هنری مساجد از جمله این برنامه‌هاست.

سقا همچنین استاندارد‌سازی و زیباسازی کانون‌های مساجد، تعامل در جذب اعتبارات ملی، برگزاری همایش خیرین کانون‌های مسجد‌ساز، تقویت هسته‌های پژوهش، ‌اشتغالزایی و خودکفایی کانون‌ها را از دیگر برنامه‌های قابل اجرا در محدوده استان اردبیل اعلام کرد.

وی در پایان سخنان خود به خبرنگار فارس اظهار داشت: اولین برنامه ما برای بانوان ایجاد کانون‌های تخصصی امور بانوان است و پس از آن نمایشگاه حجاب و عفاف و مسابقات فرهنگی و هنری را در استان به مرحله اجرا در می‌آوریم.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول