اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون مرکز امور زنان ریاست جمهوری:

صندوق ضمانت از طرح‌های صنعتی بانوان راه‌اندازی می‌شود / تعیین تسهیلات 30 میلیون تومانی

خبرگزاری فارس: معاون سرمایه‌های اجتماعی مرکز امور زنان نهاد ریاست‌ جمهوری گفت: صندوق ضمانت از طرح‌های خوداشتغالی صنعتی بانوان در تمامی شهرهای کشور راه‌اندازی می‌شود.

صندوق ضمانت از طرح‌های صنعتی بانوان راه‌اندازی می‌شود / تعیین تسهیلات 30 میلیون تومانی

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، پروین هدایتی بعدازظهر امروز در بازدید از موسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها در این شهرستان با اشاره به اینکه کمک به زنان بدسرپرست و بی‌سرپرست در قالب طرح‌های تعاونی بسیار موثرتر صورت می‌گیرد، اظهار داشت: مرکز امور زنان نهاد ریاست‌جمهوری با انعقاد تفاهم‌نامه‌هایی زمینه اشتغال این زنان را فراهم می‌کند.

وی با بیان اینکه در قالب یک تفاهم‌نامه با بانک کشاورزی زمینه‌های حمایت از خوداشتغالی بانوان فراهم شده است، افزود: براساس این تفاهم‌نامه شاغلان در یک حرفه کشاورزی و یا کسانی که در جهاد کشاورزی آموزش‌های لازم را دیده باشند می‌توانند تسهیلات 30 میلیون تومانی دریافت کنند.

هدایتی با تاکید بر اینکه با همکاری صندوق مهر امام رضا(ع) در هر شهر کشور یک صندوق ضمانت ایجاد می‌شود، بیان داشت: با هماهنگی این صندوق در تهران مشکل ضمانت طرح‌ها برای بانوان برطرف می‌شود.

مدیر شعبه سازمان مردم نهاد خیریه آبشار عاطفه‌ها در آمل نیز در این دیدار با اشاره به اینکه تلاش می‌کنیم زنان نیازمند را به سوی تشکیل تعاونی‌ها هدایت کنیم، تصریح کرد: در این تعاونی‌ها زنان می‌تواند با اجتماع خود سرمایه‌های معنوی برای یکدیگر به شمار روند.

حسین رمضانی با اعلام اینکه نهادهای خیریه با نهادهای دولتی خیریه به هیچ عنوان موازی کاری نمی‌کنند، اظهار داشت: این نهاد با زیر‌پوشش قراردادن و برآوردن نیازها در کنار نهادهای دولتی تلاش می‌کند.

وی با بیان اینکه تنها درآمدها نهادهای خیریه مشارکت مردمی است، گفت: بهره‌گیری از کمک‌های مردمی می‌تواند بخش مهمی از نیازهای جامعه را مرتفع کند به شرطی که نهاد دولتی این نهادها را رقیب خود نداد.

رمضانی افزود: فعالیت‌های نهادهای مردم‌نهاد خیریه به خوبی در جامعه نمود داشته است.

انتهای ‌پیام/غ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول