اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌کل بنادر و دریانوردی هرمزگان:

فعالیت‌ بانوان در حوزه بنادر گسترش می‌یابد

خبرگزاری فارس: مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: برای اینکه ساختار این اداره در بحث بانوان پیشرفته‌تر شود از تعداد بیشتری از بانوان در این اداره کل استفاده می‌شود.

فعالیت‌ بانوان در حوزه بنادر گسترش می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، علی‌اکبر صفایی پیش از ظهر امروز در نشستی در رابطه با امور بانوان شاغل در اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان با بیان اینکه نقش زنان در پویایی جوامع نقشی ارزنده و قابل توجه است، اظهار داشت: توانمندسازی نیروی انسانی که روی آن زیاد کار شده دارای سه بعد (آموزش، انگیزه و مهارت) حائز اهمیت است که با وجود این سه بعد ساختار بدنه سازمان استوارتر خواهد شد.

وی ادامه داد: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی زنان به عنوان قشر عظیمی از اجتماع زمینه و فرصت حضور فعال در اداره امور جامعه را به دست آورده‌اند که این را باید مدیون اندیشه‌های ناب امام خمینی (ره) بود که دوباره جایگاه واقعی زن را بر همگان گوشزد کرد.

صفایی یادآور شد: تاریخ انقلاب اسلامی نقش آفرینی زنان را از یاد نمی‌برد چراکه با تربیت و تشویق نیروهای مبارز، انقلابی و حمایت از همسران و فرزندان خود برای به ثمر نشاندن انقلاب تلاش‌های بسیاری داشتند.

مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان در ادامه لزوم توجه به فعالیت‌های زنان در اداره کل بنادر و دریانوردی مهم برشمرد و افزود: یکی از دغدغه‌های اصلی این اداره کل توجه به مشکلات و کاستی‌های قشر بانوان زحمتکش و صبور و تلاش حداکثری در راستای رفع این کمبودها بوده است.

صفایی افزود: بر لزوم توانمندسازی زنان برای ورود بیش از پیش به جامعه و بر عهده گرفتن مسئولیت کلیدی تاکید کرد و گفت: زنان شاغل هم در سنگر خانه و هم در سنگر ادارات و نهادها نقش آفرینند.

وی، همچنین به محکم‌تر شدن ساختار امور بانوان این اداره اشاره کرد و گفت: برای اینکه ساختار اداره کل در بحث بانوان پیشرفته‌تر شود باید تعداد بیشتری از بانوان در این بخش فعالیت کنند.

صفایی در ادامه بر گسترش فعالیت امور بانوان فراتر از بخش اداری تاکید کرد و بیان داشت: اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان در حوزه بانوان باید فعالیت خود را تا خانواده‌های پرسنل و حتی همسران کارکنان افزایش دهند.

این مسئول گفت: بانوان بنادر تابعه نیز باید مدنظر قرار گرفته و در برنامه‌های مختلف شرکت داده شوند.

به گفته مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان ادامه داد: زنان در تحقق شعار تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نقشی اساسی بر عهده دارند.

وی اظهار کرد: اهمیت و تاثیر حضور بانوان در اداره همیشه مورد تاکید مدیران ارشد بنادر بوده که باید بر روی ساختار و بدنه کمیته بانوان با ظرافت و دقت عمل خاصی کار شود تا پیشرفت چشمگیری در این راستا حاصل شود.

این مسئول با اشاره به برنامه‌های دولت برای بانوان اضافه کرد: تا پایان دولت دهم قرار است که بانوان به شکلی قوی‌تر در بدنه دولت به کار گرفته شوند.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول