اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه روز حجاب و عفاف

کانون فرهنگی و اجتماعی بانوان خلخال راه‌اندازی شد

خبرگزاری فارس: در آستانه 21 تیر ماه روز ملی حجاب و عفاف اولین کانون فرهنگی و اجتماعی بانوان خلخال با حضور جمعی از مسئولان و بانوان شاغل در ادارات، در خیابان شهید مدنی خلخال راه‌اندازی شد.

کانون فرهنگی و اجتماعی بانوان خلخال راه‌اندازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مشاور استاندار اردبیل و مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل در این مراسم که صبح امروز در شهر خلخال برگزار شد، اظهار داشت: آموزش‌های ارائه شده در این مجموعه باید هدایت شده و در سطح عالی باشد تا این مجموعه بتواند به یک سد محکم در برابر تهدیدات دشمن تبدیل شود.

خدیجه جعفری هجمه استکبار جهانی را در حوزه فرهنگی و زیر سئوال بردن معنویت ارزش و اعتبار نظام اسلامی و اعتقادات نسل آینده بسیار گسترده و فراگیر توصیف کرد و افزود: برای مقابله با این همه رفتار و منش ناجوانمردانه همه ما باید با دین‌باوری و عقلانیت در عرصه حضور داشته باشیم و اجازه ندهیم بنیان‌های نظام اجتماعی و خانوادگی متزلزل شود.

مشاور استاندار اردبیل در امور بانوان کوچکترین غفلت در این باب را بسیار مخرب توصیف کرد و گفت: مربیان فعال در این مجموعه‌ها باید در کنار فعالیت‌های آموزشی بانوان به تقویت حوزه دین و معنویت و اخلاق اقدام کنند تا حرکت‌ها از یک ثمربخشی خاص برخوردار باشد.

وی با بیان اینکه در این عرصه حساس حفظ حجاب و عفاف یک حربه مستحکم و دشمن‌شکن برای به زانو در آوردن استکبار جهانی است، تصریح کرد: اگر در سال‌های نه چندان دور مردان و زنان این دیار به خاطر حفظ حجاب و عفاف از جان و مال و سرمایه خود گذشته و آنها را فدایی اسلام کردند، امروز بر بانوان ما فرض است که تحکیم‌بخش و رهرو چنین ایده‌های تراز اول باشند.

در ادامه این مراسم مشاور فرماندار خلخال در امور بانوان نیز ابراز داشت: کانون فرهنگی و اجتماعی خلخال که سال 83 تاسیس شده بود به علت برخی از مشکلات هفت سال تعطیل بود ولی به همت فرمانداری خلخال، مشاور استاندار و همکاری ارگان‌های فرهنگی خلخال با هدف فراهم‌سازی مکانی مناسب و امن برای فعالیت‌های بانوان این مجموعه افتتاح می‌شود.

نسرین موسوی افزود: این کانون مجهز به امکانات اداری بوده و از سوی فرهنگ و ارشاد اسلامی 300 جلد کتاب به این مجموعه اختصاص یافته است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، نمایشگاه توانمندی بانوان خلخال نیز با هدف به نمایش گذاشتن استعدادها و خلاقیت‌های بانوان متدین و شاغل در ادارات خلخال و تعاونی‌ها با حضور مشاور استاندار در امور بانوان، امام جمعه خلخال، فرماندار و جمعی از مسئولان در محل مجموعه آموزش فنی و حرفه‌ای آی‌تی خلخال گشایش یافت.

در این نمایشگاه آثاری از فعالیت‌های بانوان در حوزه‌های مختلف نظیر عروسک‌سازی، نقاشی، تولید فرش، و جاجیم، محصولات و سوغاتی‌های خلخال و فروش کتاب و محصولات فرهنگی به معرض نمایش و فروش گذاشته شده است.

این نمایشگاه به مدت یک هفته و از ساعت 9 صبح تا 14 ظهر برای بازدید عموم تدارک دیده شده است.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول