اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین:

رعایت حجاب امر خداوند است / نباید خودنمایی بانوان برای ما عادت شود

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین در ارتباط با حجاب گفت: رعایت حجاب امر خدا بوده و مختص به نظام اسلامی نیست.

رعایت حجاب امر خداوند است / نباید خودنمایی بانوان برای ما عادت شود

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، آیت‌‌الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی ساعتی پیش در جمع هیئت نمایندگان و مدیریت مجتمع تجاری گل نرگس (عج) ورامین اظهار داشت: رعایت حجاب امر خدا بوده و به نظام اسلامی مربوط نیست.

امام جمعه ورامین در این دیدار با اشاره به نقش اصناف در جامعه بر رعایت حجاب توسط فروشندگان تاکید کرد و گفت: زمانی که مغازه‌ها فروشنده‌ها را استخدام می‌کنند باید با آنها رعایت حجاب را شرط کنند، به هر حال این خانم‌ها نیز مسلمان هستند، اعتقاداتی دارند که به هر دلیل شاید کم‌رنگ شده باشد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: فطرت اغلب این افراد پاک است، حجاب رعایت امر خدا است، این نیست که بگوییم دستور فلانی است، بگوییم قانون جمهوری اسلامی است، بله قانون است اما بالاتر از آن امر خدا است، مختص به نظام اسلامی نیست و هر فرد مسلمان چه در این کشور و چه در هر جای جهان موظف به رعایت حجاب است.

نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین عنوان کرد: اگر حجاب رعایت نشود هرکس در هر جایگاهی باید امر به معروف و نهی از منکر نماید، این دو فریضه بسیار مهم و در راس وظایف اسلامی هستند، اگر به این دو فریضه عمل شود سایر مشکلات مرتفع می‌شود.

آیت‌الله محمودی با اشاره به سابقه انقلابی و مذهبی شهرستان ورامین، بی‌حجابی در این منطقه را ننگ دانست و تصریح کرد: غیرت مسلمانی و مردانگی کجا رفته است، نباید خودنمایی بانوان برای ما عادت شود، رعایت حجاب و عدم خود آرایی یک وظیفه شرعی و الهی است، اگر سکوت کنیم قطعا نزد خداوند مسئول خواهیم بود.

فرهنگ کرده مدیر مجتمع تجاری گل نرگس (عج) و فتح‌الله فرجی فرمانده بسیج اصناف در ابتدای این دیدار به ارائه گزارشاتی از وضعیت فرهنگی و حجاب در حوزه کاری خود پرداختند.

به مناسبت ایام هفته اصناف مدیریت و هیئت نمایندگان مجتمع تجاری گل نرگس (عج) ورامین با حضور در بیت آیت‌الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین با ایشان دیدار کردند.

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول