اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بویین زهرا:

حضرت زهرا (س) الگوی طهارت برای بانوان است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویین زهرا گفت: حضرت زهرا (س) الگوی پاکی و طهارت برای بانوان جوامع اسلامی است.

حضرت زهرا (س) الگوی طهارت برای بانوان است

حجت‌الاسلام مهدی عباسی عصر امروز در حاشیه دیدار با روحانیون بخش مرکزی شهرستان بویین زهرا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین زهرا با بیان اینکه لزوم احیای فرهنگ اسلامی امروز به خوبی در جامعه و در بین جوانان احساس می‌شود، اظهار کرد: لازم است که مدیران و متولیان امر فرهنگی در کشور با برنامه‌ریزی‌های صحیح و به موقع زمینه را برای گرایش و جذب جوانان به سوی امور معنوی و اعتقادی مهیا کرده و موجب سعادت جامعه اسلامی شوند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویین‌ زهرا با اشاره به ضعف برخی از دستگاه‌های اجرایی در ارائه برنامه‌های مناسب و پرمحتوا در جامعه افزود: دولت و دیگر دستگاه‌های اجرایی مسئول این هستند که با نظارت قوی‌تر بر روند عملکرد دستگاه‌های ذی‌ربط سبب رشد و توسعه فرهنگی و اجتماعی کشور شوند.

وی با بیان اینکه عفاف در حقیقت امر به معنای پاکدامنی و نیز رعایت حریم بین محرم و نامحرم است، تصریح کرد: آنچه را که شرع مقدس اسلام برای زن و مرد تعیین کرده است در اصالت کلمه به معنای حجاب دینی است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویین‌زهرا ادامه داد: با توجه به شرایط کنونی جامعه اسلامی ما و حربه‌های سنگین و ناباورانه دشمنان که از هر طرف فرهنگ والا و ارزشمند دینی را نشانه گرفته‌اند بحث عفاف و حجاب ویژگی خاصی پیدا کرده است.

عباسی با بیان اینکه زنان جامعه اسلامی می‌توانند با الگوگیری از حضرت زهرا (س) و حضرت زینب (س) موجب حفظ گوهر ناب حجاب در خود شوند، عنوان کرد: حفظ کانون حجاب در خانواده‌ها سبب نجات‌یافتگی جامعه از سقوط و از هم‌ پاشیدگی فرهنگی می‌شود.

وی بیان کرد: همه ما به خوبی این حقیقت با معنا را درک می‌کنیم که دشمنان و قسم‌خوردگان دین مقدس اسلام از زمانی که از حربه‌ها و تهاجم نظامی، سیاسی و اقتصادی ناامید و مأیوس شده‌اند بنا به فرموده مقام عظمای ولایت ناتوی فرهنگی را در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آغاز کرده‌، بنابراین وظیفه عقلی و شرعی هر یک از ما به عنوان سرباز نظام اسلامی این است که با قدرت و اقتدار معنوی در برابر تهاجم و کینه‌ورزی‌های مستکبران و زورگویان عالم ایستادگی و از کیان و شأن ایران اسلامی پاسداری و محافظت کنیم.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول