اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی نکا:

بانوان نکایی در حمایت از حجاب راهپیمایی می‌کنند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی نکا از برگزاری راهپیمایی روز ملی عفاف و در نکا همزمان با سراسر کشور در روز 21 تیرماه امسال خبر داد.

بانوان نکایی در حمایت از حجاب راهپیمایی می‌کنند

حجت‌الاسلام محمدعلی الیاسی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نکا بیان داشت: این راهپیمایی عصر روز چهارشنبه 21 تیرماه در سطح شهرستان با حضور هیئت مذهبی خواهران، بسیجیان و بانوان محجبه برگزار می‌شود.

وی هدف از برگزاری این راهپیمایی را مقابله با تهاجم فرهنگی و تجدید بیعت با آرمان‌های امام راحل (ره)، شهدا و رهبری اعلام کرد و ادامه داد: بانوان ما با رعایت حجاب اسلامی و حضور در این راهپیمایی ثابت می‌کنند که رعایت حجاب هیچ ممنوعیتی ندارد و می‌توان با حفظ حجاب، حضور همیشگی در جامعه و در صحنه‌های مختلف این انقلاب داشت.

به گفته رئیس اداره تبلیغات اسلامی نکا استفاده ابزاری و تبلیغی در کشورهای غربی از زنان موجب تزلزل شخصیت بانوان شده در حالی که اسلام به بانوان ارزش و بها داده و اکنون بانوان هم پای مردان ما در شرایط مختلف اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی در جهت اعتلای ایران اسلامی تلاش می‌کنند.

الیاسی در ادامه از همه اقشار جامعه خواست تا مسئله رعایت حجاب را در جامعه مورد توجه جدی قرار دهند و مانع ترویج فرهنگ بی‌بندوباری در جامعه اسلامی شوند.

وی گفت: افزایش و ترویج فرهنگ بی‌حجابی و بدحجابی در جامعه رهاورد و محصول استکبار برای جدایی مسلمانان از اسلام، حقیقت و ارزش‌ها است که باید به صورت جدا با آن مقابله کنیم.

* حجاب یکی از مهم‌ترین امور واجب در عرصه زندگی است

 

به گفته الیاسی، حجاب یکی از مهم‌ترین امور واجب در عرصه زندگی خانوادگی است که موجب استحکام این بنیان و جلوگیری از بی بندوباری در جامعه می‌شود.

وی ادامه داد: نهادینه کردن حجاب و عفاف در جامعه از مهم‌ترین وظایف همه مسلمانان است و همه باید تلاش کنیم تا با ارائه برنامه‌های مختلف در راستای حفظ حجاب و عفاف در جامعه گام برداریم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی نکا ادامه داد: نظام مقدس جمهوری اسلامی فرهنگ حجاب و عفاف را در جوامع اسلامی زنده کرده و موجب حیات دوباره آن در ایران اسلامی شده که باید قدردان این نعمت بزرگ الهی بود که در جامعه مصونیت ایجاد کرده است.

الیاسی متذکر شد: در پایان این راهپمیایی در شامگاه روز 21 تیرماه امسال مراسم روز ملی حجاب و عفاف با سخنرانی فرماندار نکا در مصلای این شهرستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول