اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت نیمه شعبان انجام شد

آغاز عملیات اجرایی پارک ویژه بانوان در شهر ساحلی بنک

خبرگزاری فارس: در آیینی با حضور مسئولان، عملیات اجرایی پارک ویژه بانوان در شهر ساحلی بنک آغاز شد.

آغاز عملیات اجرایی پارک ویژه بانوان در شهر ساحلی بنک

به گزارش خبرگزاری فارس از بندر کنگان فرماندار کنگان بعد از ظهر امروز در آیین آغاز عملیات اجرایی این پارک اظهار داشت: توجه به زیرساخت‌های فرهنگی و رفاهی در دستور کار مسئولان قرار دارد.

تیمور یزدان‌شناس افزود: در شهرستان کنگان با همکاری و همراهی همه مسئولان به ویژه شهرداران اقدامات زیربنایی برای آسایش شهروندان انجام شده و به فضل خدا به نتایج مطلوبی برسیم.

وی اضافه کرد: شهر ساحلی بنک دارای پتانسیل بالایی برای پیشرفت است و احداث این مجموعه زیبای بانوان گامی در مسیر توسعه این شهر است.

شهردار بنک نیز با تقدیر از مسئولان شهرستان کنگان اظهار داشت: با پیشنهاد شهرداری و با تصویب شورای اسلامی شهر ساحلی بنک و موافقت امام جمعه و فرماندار محترم شهرستان کنگان عملیات اجرایی زیرسازی و دیوارکشی و ایجاد زمین چند منظوره ورزشی ساحلی پارک بانوان به مناسبت نیمه شعبان آغاز شده است.

حسین صفایی افزود: پارک بانوان با مساحت 40 هزار مترمربع و با اعتبار اولیه یک میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی شهرداری احداث می‌شود و برای اجرای فاز دوم مبلغ 6 میلیارد ریال هزینه می‌شود.

وی اضافه کرد: محوطه‌سازی، ایجاد فضای سبز، احداث روشنایی، راه‌اندازی استخر شنا و سالن چند منظوره ورزشی از جمله بخش‌های این مجموعه است.

شهردار بنک بیان کرد: در صورت اختصاص بودجه از محل تملک و دارائی‌های استان تا سال 92 شاهد بهره‌برداری از پارک بانوان خواهیم بود.

صفایی گفت: پارک ویژه بانوان صرفا با هدف رعایت عفاف و حجاب در جامعه و بها دادن به کرامت انسانی خانم‌ها پیش‌بینی شده و این محل می‌تواند در آینده میزبان مسابقات کشوری و استانی و شهرستانی خاص خانم‌ها باشد.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول