اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی باقرشهر:

ساختمان جدید کلانتری باقرشهر احداث می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی باقرشهر با اشاره به اهمیت امنیت در جامعه گفت: زمینی به مساحت 2 هزار و 600 متر از سوی شهرداری برای احداث کلانتری باقرشهر اهدا شد.

ساختمان جدید کلانتری باقرشهر احداث می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، پرویز صادقی پیش از ظهر امروز در دیدار با فرماندهان، مسئولان و پرسنل نیروی انتظامی باقرشهر با قدردانی از اقدامات بسیار خوب نیروی انتظامی باقرشهر در برقراری امنیت، مبارزه با بزهکاری مواد مخدر، عدم شکل‌گیری اسکان‌های غیرقانونی و مقابله با اراذل و اوباش، کاهش بزهکاری در منطقه را حاصل تلاش‌های این عزیزان در مجموعه شهری برشمرد.

رئیس شورای اسلامی باقرشهر افزود: کلانتری 175 با توجه به امکانات و نیروی انسانی محدود توانسته است به خوبی امنیت را در شهر برقرار کند و من در این مجال از مسئولان ناجا می‌خواهم با توجه به جمعیت باقرشهر که در حدود 80 هزار نفر را شامل می‌شود نسبت به ارتقای سطح این نیرو در شهر اقدام کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه شهرداری و شورای اسلامی شهر تعامل بسیار خوبی با نهادهای شهر دارد، به اهدای زمین جهت ساخت ساختمان جدید کلانتری اشاره کرد و گفت: با پیگیری‌های مستمر علی دیانی بر آن شدیم قطعه زمینی به متراژ 2 هزار و 600 متر مربع که متعلق به شهرداری و در پشت ساختمان فعلی کلانتری قرار داشت را به اینکار اختصاص دهیم.

صادقی با تقدیر از اهدای زمین و همراهی شهرداری در اجرای پروژه احداث ساختمان جدید عنوان کرد: با توجه به قدیمی بودن ساختمان و نداشتن امکانات مناسب، ساخت ساختمان جدید در دستور کار قرار گرفت و در حال حاضر در مرحله اسکلت است و توسط مهندسی ناجا در پنج طبقه در دست اقدام است. 

رئیس شورای اسلامی باقرشهر تاکید کرد: در آینده نزدیک با افتتاح این ساختمان شاهد ارائه خدمات مطلوب به شهروندان باشیم.

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول