اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی دولت نهم و دهم

32 هزار متر ساختمان در دانشگاه ملایر ساخته شده است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان ملایر گفت: در طی دولت نهم و دهم 32 هزار متر فضا و ساختمان در دانشگاه ملایر ساخته شده است.

32 هزار متر ساختمان در دانشگاه ملایر ساخته شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، حسن خیریانپور عصر امروز در مراسم کلنگ‌زنی دانشکده علوم انسانی و معارف قرآنی دانشگاه ملایر اظهار داشت: در سال‌های اخیر با مدیریت خوب و مجدانه تحولات کمی و کیفی بزرگی در دانشگاه ملایر اتفاق افتاده و فضاهای آموزشی و اداری و تحقیقاتی در این دانشگاه ارتقا یافته است.

وی با اشاره به اینکه منشأ مهم این تحولات در دولت نهم و دهم بوده است، گفت: 32 هزار متر مربع ساختمان و فضا به این مکان طی این دو دوره افزوده شده و رشته‌های دانشگاه ملایر از ابتدای تأسیس از هفت رشته امروز به 52 رشته در مقاطع مختلف افزایش داشته است.

فرماندار ملایر ابراز داشت: امروز ملایر در سه عرصه کشاورزی، صنعت و صنایع دستی به جایگاه بالایی رسیده و حضور دانشگاه در عرصه علمی مکمل این سه بخش در توسعه بیشتر شهرستان خواهد بود.

وی ادامه داد: در حال حاضر شهرستان ملایر دارای 9 مرکز دانشگاهی با بیش از 17 هزار دانشجو است که نشان از این دارد که ملایر در این راستا از جایگاه بالایی برخوردار است.

خیریانپور تصریح کرد: در حال حاضر ملایر با داشتن هفت شهرک و ناحیه صنعتی و 278 واحد صنعتی فعال است و با این ظرفیت‌هایی که شهرستان در عرصه صنعت دارد می‌تواند در آینده نزدیک به توسعه بیشتر برسد.

وی عنوان داشت: همچنین شهرستان ملایر با داشتن بیش از 4 هزار کارگاه صنایع دستی و با اشتغال بیش از 9 هزار نفر و در عرصه کشاورزی با تولید 22 درصد از محصولات کشاورزی در استان از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

فرماندار شهرستان ملایر تصریح کرد: ما امروز افتخار می‌کنیم که خیرین در این دانشگاه کار بزرگی را انجام می‌دهند و امیدواریم این کار بزرگ منشأ تحولات بیشتر در این زمینه باشد.

وی از کلنگ‌زنی یکی دیگر از خوابگاه‌های اساتید در این دانشگاه خبر داد و گفت: این خوابگاه با اعتباری بالغ بر 200 میلیون تومان ساخته می‌شود. امیدواریم با اعتبارات که برای تکمیل مسجد دانشگاه ملایر اختصاص یافته زودتر شاهد اتمام این پروژه نیز باشیم.

وی از برگزاری همایش ملی انگور در شهریور ماه در ملایر خبر داد و گفت: این همایش با هدف شناسایی بیشتر انگور و مشتقات آن برگزار می‌شود.

امام جمعه موقت ملایر نیز گفت: همه ما وظیفه داریم زمینه ظهور امام زمان را مهیا کنیم که کارهای بزرگ خیرین مصداق یکی از این زمینه‌ها است و باید منشأ خیر و برکت باشیم.

حجت‌الاسلام حسن فاضلیان با بیان اینکه از ابتدای دنیا عده‌ای برای برقراری حکومت عدل آمده‌اند، گفت: تاکنون عدل واقعی در دنیا برقرار نشده و این عدل با آمدن منجی بشریت برقرار می‌شود.هر کس وظیفه دارد در این دنیا نقش خود را ایفا کند و باید کاری کرد تا ماندگار شوی و مال و ثروت از بین می‌رود و آنچه برای انسان می‌ماند کارهای خیری است که در این دنیا انجام می‌دهد.

امام جمعه موقت ملایر در پایان گفت: دانشگاه نباید فقط محل علم باشد بلکه دانشگاه باید محل تربیت، معنویت، عفت، پاکدامنی، صداقت و درستی باشد.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول