اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل میراث فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد:

ساختمان موزه یاسوج دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد

خبرگزاری فارس: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد گفت: ساختمان موزه یاسوج با تزریق اعتبارات جدید، دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

ساختمان موزه یاسوج دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد

علیرضا ایزدی در حاشیه بازدید از ساختمان موزه یاسوج در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهر اظهار داشت: عملیات اجرایی موزه یاسوج از سال 85 آغاز شد که پس از آن به بنیاد شهید استان واگذار شد که پس از رایزنی‌های صورت گرفته در اواخر سال 89 به اداره‌کل میراث فرهنگی استان عودت داده شد.

وی با بیان اینکه عملیات اجرایی این پروژه در سال گذشته از سر گرفته شد، افزود: پس از گذشت 16 ماه با صرف هزینه 800 میلیون تومانی این پروژه پیشرفت 60 درصدی داشت که در سال جدید یک میلیارد تومان دیگر به آن اختصاص داده شده است.

این مسئول در ادامه از بهره‌برداری ساختمان موزه یاسوج در دهه فجر امسال خبر داد و ابراز داشت: با توجه به اینکه نقشه موزه دارای ایراداتی بود، با نظر کارشناسان این اداره‌کل مشکلات برطرف و اکنون برای تکمیل نهایی پیشرفت خوبی دارد.

ایزدی با بیان اینکه نمای بیرونی این موزه تکمیل شده، خاطرنشان کرد: این موزه با زیربنای 2 هزار و 600 متر مربع دارای سالن‌های اصلی موزه، کتابخانه و آمفی تئاتر و فضای اداری است.

وی از پیگیری‌های این اداره در خصوص در اختیار گرفتن یک هکتار زمین از شهرداری یاسوج خبر داد و اذعان داشت: برای تأمین امنیت و ایجاد فضای سبز جهت رفاه حال گردشگران و بازدیدکنندگان این زمین در اختیار قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/ن30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول