اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست شهرداری زنجان:

جلوگیری از تخلفات ساختمانی عزم جمعی را نیاز دارد

خبرگزاری فارس: سرپرست شهرداری زنجان با اشاره به اینکه بخشی از درآمد‌های بودجه‌ای شهرداری از تخلفات ساختمانی به دست می‌آید، گفت: جلوگیری از این تخلفات نیازمند عزم جمعی مسئولان است.

جلوگیری از تخلفات ساختمانی عزم جمعی را نیاز دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حبیب ملایی یگانه بعد از ظهر امروز در جلسه علنی شورای شهر زنجان با اشاره اینکه جرائم در نظر گرفته شده برای تخلفات ساختمانی بازدارنده نیست، اظهار داشت: تا زمانی که تخلفات ساختمانی توجیه اقتصادی دارد همه تشویق به تخلف خواهند شد.

وی افزایش جریمه‌های تخلفات ساختمانی را یکی از راه‌های کاهش این نوع تخلفات اعلام کرد و بر آمادگی شهرداری زنجان برای تقدیم لایحه‌ای در این مورد به شورای شهر زنجان تاکید کرد.

سرپرست شهرداری زنجان با اشاره به وجود مشکلاتی در دوره سرپرستی شهرداری تاکید کرد: شورای شهر باید به صورت جدی به دنبال صدور حکم شهرداری منتخب باشد.

وی با بیان اینکه فصل کاری شهر زنجان است و 24 روز هم تا پایان حکم سرپرستی شهرداری زنجان باقیمانده است، اضافه کرد: از ادامه مسئولیت سرپرستی بعد از پایان مهلت قانونی به دلیل مشکلات دوران سرپرستی معذور خواهم بود.

یگانه ادامه داد: ساخت پارک‌های محله‌ای در نقاط مختلف شهر زنجان در دستور کار قرار گرفته است.

وی با اشاره به سخنان یکی از اعضای شورای شهر زنجان در مورد معطلی مردم برای گرفتن پروانه ساخت و ساز گفت: شهرداری زنجان هیچ مشکلی برای صدور پروانه ساخت و ساز در عرض کمتر از 15 روز ندارد و مشکلات اغلب از طرف سایرارگان‌ها و خود ارباب رجوع ایجاد می‌شود.

سرپرست شهرداری زنجان با اشاره به برنامه شهرداری زنجان برای ارائه خدمات الکترونیکی به شهروندان تصریح کرد: 100 نوع خدمات از جمله صدور پروانه ساخت و ساز را می‌توان از طریق الکترونیکی به مردم ارائه داد که در دستور کار شهرداری زنجان قرار دارد.

یگانه اصلاح هندی معابر، 110 کیلومتر خط کشی معابر و نصب 300 تابلو علائم رانندگی در سطح شهر را از جمله اقدامات شهرداری از آغاز سال جاری عنوان کرد که در کنار سایر اقدامات عمرانی شهر انجام شده است.

وی از باقیماندن چهار پلاک در خیابان زینبیه غربی برای تملک در راستای بازگشایی این مسیر خبر داد و افزود: یکی از پلاک‌ها تملک شده و در آینده تخریب می‌شود، دو پلاک در مرحله کارشناسی است و یکی از پلاک‌ها هم از همکاری خودداری می‌کند که شهرداری در حال رایزنی با مسئولان قضائی است.

سرپرست شهرداری زنجان با اشاره به ادامه لکه‌گیری آسفالت خیابان‌های شهر زنجان گفت: شرایط جوی چند روز گذشته زنجان موجب کندی شده است که با رفع آن کار آسفالت خایابان‌ها بار دیگر با جدیت ادامه می‌یابد.

در این جلسه عضو شورای شهر زنجان زمان صدور پروانه ساخت و ساز را در شهر زنجان طولانی دانست و بر تسریع در روند این امور تاکید کرد.

مسعود رضا خوشنام بر لزوم دقت و نظارت شهرداری زنجان در ساخت وساز‌های انجام شده در حریم شهر از جمله مسیر گاوازنگ تاکید کرد.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول