اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس شورای شهر زنجان:

تخلفات ساختمانی در شهر زنجان بسیار زیاد است

خبرگزاری فارس: نایب رئیس شورای شهر زنجان از بالا بودن میزان تخلفات ساخت و ساز ساختمانی در شهر زنجان نسبت به سایر شهرها خبر داد.

تخلفات ساختمانی در شهر زنجان بسیار زیاد است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، امامعلی دادخواه بعد از ظهر امروز در جلسه علنی شورای شهر زنجان با اشاره به سابقه حضور خود در کمیسیون 110 اظهار داشت: تخلفات ساختمانی در شهر زنجان متنوع است.

وی با اشاره به اینکه جرائم در نظر گرفته شده برای تخلفات ساختمانی جوابگوی این تخلفات نیست، تصریح کرد: آنچه که از

بالا بودن تخلفات دردناکتر به نظر می‌رسد برخورد تبعیض آمیز با این تخلفات است.

نایب رئیس شورای شهر زنجان به تخلفات انجام شده در ایام و مناسبت‌های ملی و مذهبی اشاره کرد و گفت: مردم برای انجام دادن تخلفات ساختمانی از روزهای تعطیل استفاده کرده و در عرض چند روز اقدام به تغییر کاربری واحد مسکونی می‌کنند.

وی با اشاره به سودهای چند 100 میلیون تومانی برخی افراد از تخلفات ساختمانی و در عین حال برخورد قانونی با قشر به طور عموم ضعیف تاکید کرد: قانون تخلفات ساختمانی در سطح شهر زنجان به صورت تبعیض آمیز اجرا می‌شود.

دادخواه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حضور خود در همایش روسای کمیسیون‌های فرهنگی اجتماعی شوراها در کرج گفت: این همایش مصوباتی داشت که بر اساس آن مصوبات، شهرداری‌ها باید بدون دخالت در کار سایر ارگان‌ها اقداماتی را برای گسترش فضاهای فرهنگی و ورزش‌های همگانی در سطح شهر انجام دهند.

وی تحکیم بنیاد خانواده، افزایش مشارکت‌های اجتماعی، تقویت روحیه ملی و ارتقای نشاط را در جامعه از اهداف تعریف شده برای وارد شدن شهرداری‌ها در برنامه‌های فرهنگی و ورزشی در محلات اعلام کرد.

نایب رئیس شورای شهر زنجان دیگر مصوبه روسای کمیسیون‌های فرهنگی اجتماعی شوراها را در کرج، برگزاری جشنواره‌های شمسه عنوان کرد و افزود: با توجه به اینکه شهرک‌های تازه ساخته شده روحیه محله‌ای ندارند برگزاری جشنواره‌هایی این چنین به تقویت روحیه محله‌ای کمک می‌کند.

وی دیگر مزیت برگزاری جشنواره‌هایی به مانند شمسه را شناسایی استعدادهای هنری ورزشی و مذهبی در محلات اعلام کرد.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول