اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مراسمی با حضور استاندار لرستان و جمعی از خبرنگاران،

کلنگ احداث ساختمان استانداری لرستان به زمین زده شد

خبرگزاری فارس: در مراسمی با حضور استاندار لرستان و جمعی از خبرنگاران کلنگ احداث ساختمان استانداری لرستان به زمین زده شد.

کلنگ احداث ساختمان استانداری لرستان به زمین زده شد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، استاندار لرستان شامگاه امروز در مراسم آغاز عملیات اجرایی ساختمان استانداری لرستان در مجتمع 14 معصوم خرم‌آباد در جمع خبرنگاران گفت: برای ساختمان جدید استانداری یک مجموعه حدود 20 هکتاری در نظر گرفته شده که با اعتبار مشخص و تعیین مشاور کار در حال انجام است.

حبیب الله دهمرده با بیان اینکه یکی از دغدغه‌های اصلی مدیریت استان لرستان در سال‌های اخیر موضوع مکان یابی برای احداث ساختمان جدید و انتقال استانداری از مرکز شهر خرم‌آباد بوده است، اظهار داشت:

ساختمان استانداری لرستان به دلیل واقع شدن در مرکز شهر خرم‌آباد به یکی از مهم‌ترین موانع و عوامل موثر در بحث ایجاد ترافیک و مشکلات ترددی برای مردم تبدیل شده که انتقال این مجموعه از داخل شهر امری ضروری است.

وی یادآورشد: طرح ساختمان استانداری لرستان در چندین فاز شامل فاز اول که امروز آغاز شده برای ساخت مجموعه مدیریت ستاد حوادث و بحران استانداری اجرایی می‌شود.

دهمرده تصریح کرد: بر همین اساس یکی از مصوبات مهم دولت در سفر به استان لرستان،‌ طرح ساخت مجموعه جدید و انتقال استانداری از مرکز شهر بود که با انجام یک کار کارشناسی و تلاش و پیگیری مستمر، محل فعلی که به صورت بلااستفاده در حاشیه شهر واقع شده برای این مهم در نظر گرفته شد.

استاندار لرستان در ادامه به تلاش در توسعه لرستان تاکید کرد وگفت: باید با تعامل و همدلی نقاط مثبت و منفی را شناسایی و در تقویت نقاط ضعیف و استفاده از نقاط قوت، باید با کار کارشناسی و خرد جمعی تلاش کنیم.

دهمرده در خصوص طرح‌های مهر ماندگار گفت: طرح‌های مهر ماندگار شامل پروژه‌هایی هستند که نیمه تمام بوده و دولت تلاش می‌کند، تا بهار سال 92 آنها را تکمیل و به بهره‌برداری برساند.

وی با بیان اینکه از کل طرح بزرگ مهر ماندگار کشور، 30 طرح به لرستان اختصاص داده شده، افزود: این طرح‌ها همگی در ردیف طرح‌های مهم و زیرساختی در زمینه‌های صنعت کشاورزی، بهداشت و درمان، گردشگری، فرهنگی و آموزشی و عمرانی و رفاهی هستند.

استاندار لرستان گفت: استان لرستان امروز با تلاش و کوشش همه مسئولان به یک کارگاه سازندگی تبدیل شده است.

انتهای پیام/خ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول