اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت برق گلستان:

رفع ضعف ولتاژ شبکه‎های توزیع نیازمند 10 میلیارد اعتبار است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت برق استان گلستان گفت: برطرف شدن ضعف ولتاژ شبکه‎های توزیع نیازمند 10 میلیارد اعتبار است که در سفر سوم رئیس جمهور به گلستان مصوب شد که بخشی از این اعتبارات پرداخت شده است.

رفع ضعف ولتاژ شبکه‎های توزیع نیازمند 10 میلیارد اعتبار است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان قاسم شهابی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران استان اظهار داشت: بخشی از اعتبارات مذکور در زمینه فرسودگی شبکه برق، هنوز پرداخت نشده که این میزان در طرح مهر ماندگار درخواست شد تا مشکلات مردم در مناطق شمالی که با ضعف ولتاژ مواجه هستند برطرف شود.

وی اذعان کرد: متقاضیان شهری و روستایی که در نوبت قرار دارند بعضا حدود شش ماه، یکسال، یکسال و نیم حتی به مدت دو سال نیز در نوبت قرار می‎گیرند که اعتبار ویژه‎ای در حدود 5 میلیارد تومان در این زمینه لازم است تا بتوانیم بخشی از اینها را به ‌روزرسانی کنیم.

مدیرعامل شرکت برق گلستان با تاکید بر اینکه هیچ‎گونه قطعی برق در برنامه وجود ندارد متذکر شد: اگر احیانا با مصرف غیرمتعارف مشترکان روبرو شویم، قطعی برق حادث می‎شود لذا دقت مصرف و توجه به الگوی مصرف می‎تواند از بروز مشکلات جلوگیری کند.

شهابی خاطر نشان کرد: پیش‎بینی شده اگر میزان مصرف برق مشترکان بین 8 تا 10 درصد مصرف، نسبت به سال گذشته یعنی تا حدود یک هزار مگاوات، افزایش پیدا کند مشکلی نخواهیم داشت اما اگر مصرف از این میزان بالاتر برود احتمال اینکه در برخی نقاط قطعی برق داشته باشیم وجود دارد.

وی در خصوص روند پرداخت خسارات ناشی از نوسانات ولتاژ برق مشترکان منطقه ایرانمهر اظهار داشت: اگر خسارات به تائید نمایندگی‎های مجاز برسد بنا به قولی که داده شد صددرصد خسارات پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول