اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان سرباز خبر داد

اختصاص 200 میلیارد ریال اعتبار عمرانی به شهرستان سرباز

خبرگزاری فارس: فرماندار سرباز گفت: امسال 200 میلیارد ریال اعتبار عمرانی و تملک دارایی‌های سرمایه‌ای به شهرستان سرباز اختصاص یافته است.

اختصاص 200 میلیارد ریال اعتبار عمرانی به شهرستان سرباز

به گزارش خبرگزاری فارس از سرباز، احمدرضا ریگی امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی این شهرستان اظهار داشت: این مبلغ در قالب 18 فصل و 55 برنامه و همچنین 187 پروژه نیمه‌تمام و 24 پروژه جدید جدید توزیع شده و نسبت به سال گذشته 15درصد رشد دارد.

ریگی ادامه داد: بخش حمل و نقل شهرستان با 40 درصد از کل مبلغ اختصاص یافته بیشترین سهم در اعتبارات امسال به خود اختصاص داده و بخش مسکن با 21 و بخش آموزش با 5/9 درصد در رتبه بعدی قرار دارند.

فرماندار سرباز با اشاره به نام‌گذاری سال 91 توسط مقام معظم رهبری به سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی گفت: سمت و سوی اجرای پروژه‌های عمرانی شهرستان باید به سوی ایجاد اشتغال و همچنین حمایت از تولید و سرمایه‌گذاری هدفمند باشد.

وی از مدیران اجرایی شهرستان خواست به اعتبارات اعلام شده استانی بسنده نکنند و با ارتباط نزدیک با مدیران استانی برای جذب اعتبارات ملی که در اختیار وزارت‌خانه‌ها است، اقدام کنند.

انتهای پیام/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول