اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تویسرکان:

بیش از 11 میلیارد تومان اعتبار به تویسرکان اختصاص یافت

خبرگزاری فارس: فرماندار تویسرکان از اختصاص 11 میلیارد و 659 میلیون تومان بودجه به شهرستان تویسرکان در سال جاری خبر داد.

بیش از 11 میلیارد تومان اعتبار به تویسرکان اختصاص یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، حسن رضانیا عصر امروز در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان تویسرکان در اردوگاه تفریحی باقریه این شهرستان با اشاره به اینکه اعتبار امسال شهرستان نسبت به سال گذشته 10 درصد رشد داشته است، اظهار داشت: برنامه بودجه سال جاری تویسرکان در 18 فصل با هفت محور اصلی در راستای توسعه و پیشرفت شهرستان تدوین شده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه برخی از عوامل اجرایی در توزیع اعتبارات عدالت را رعایت نکردند و در این حوزه سیاسی عمل کردند، تأکید کرد: ما امانت‌دار مردم هستیم و باید با تمام توان به عنوان خدمتگزار از حقوق حقه اقشار مختلف اجتماع صیانت و دفاع کنیم.

فرماندار شهرستان تویسرکان با تأکید بر اینکه من به عنوان مدافع حق مردم از هیچ گونه خطا و کوتاهی مسئولان و مدیران شهرستان در هر کدام از بخش‌های اجرایی به سادگی گذشت نخواهم کرد، تصریح کرد: ما چیزی برای از دست دادن نداریم و تا لحظه آخر از ارزش‌های نظام و مردم دفاع و پای آرمان‌های امام خمینی(ره) و خون شهدا خواهیم ایستاد.

وی با اشاره به اینکه ما به شما مسئولان اعتماد کردیم و شما مکلف هستید به عنوان خادمان مردم در همه برهه‌ها درست عمل کنید، خاطرنشان کرد: اگر زمانی برای ما مشخص شود مدیری در حوزه وظیفه خود سیاسی حرکت می‌کند بی‌تردید با آن برخوردی قاطع خواهیم کرد.

رضانیا تصریح کرد: مدیران شهرستان باید با ارتقای بصیرت و بینش در عرصه‌های مدیریتی و نگاه تیزبینانه و تحلیل‌گرانه به حوادث پیرامون، مانع از تأثیرگذاری تفکر جناح‌های سیاسی، انتخاباتی بر امور محوله خود شوند چرا که این گونه عملکردها بسترساز نفوذ دشمن بر پیکره جامعه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه همه ما بیش از اندازه تصور بدهکار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستیم، گفت: مسئولیت‌ها و جایگاه‌های اجتماعی که امروز ما بر آن تکیه زدیم را نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و شهدا به ما داده‌اند پس همه در قبال آن مسئول هستیم و باید پاسخگوی اعمال خود به آنها باشیم.

فرماندار تویسرکان با اشاره به اینکه آنچه گفته شده واقعیت جریان‌یافته در شهرستان بوده است، ابراز داشت: رعایت حق انصاف و تلاش برای ارتقای رفاه، آرامش و امنیت آحاد جامعه باید سرفصل و اولویت برنامه همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان تویسرکان قرار گیرد نه اجرای برنامه‌های سیاسی و جناح‌بازی‌ها.

وی در پایان گفت: بودجه سال جاری طرح‌های دستگاه‌های اجرایی شهرستان تویسرکان 11 میلیارد و 659 میلیون تومان است.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول