اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار زهک خبر داد

افزایش اعتبارات تک دارایی شهرستان زهک

خبرگزاری فارس: فرماندار زهک گفت: اعتبارات تک دارایی شهرستان زهک امسال28.3درصد نسبت به سال قبل رشد داشته است.

افزایش اعتبارات تک دارایی شهرستان زهک

به گزارش خبرگزاری فارس از زهک، احمد دهمرده صبح امروز در جلسه کمیته برنامه‌ریزی و توسعه این شهرستان اظهار داشت: از مجموع 3 هزار و 870 میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته به استان سیستان‌وبلوچستان حدود پنج درصد آن یعنی مبلغ 155 میلیارد ریال به شهرستان زهک اختصاص یافته است که قرار است در قالب 15 فصل و 49 برنامه برای 105 پروژه و طرح هزینه شود.

کارشناس بودجه دفتر معاونت برنامه‌ریزی استانداری سیستان‌وبلوچستان هم در این جلسه گفت: هیچ پروژه جدیدی در تملک دارایی امسال دیده نشده و اولویت، تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است.

ابراهیمی از مدیران خواست گزارشات میزان پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها را هر سه ماه به دفتر معاونت برنامه‌ریزی استانداری تحویل دهند.

وی افزود: بیشترین اعتبار اختصاص یافته زهک در بخش‌های حمل و نقل، کشاورزی و مسکن است.

مدیران اجرایی شهرستان زهک نیز در این جلسه، درخواست‌ها و کمبودهای خود را مطرح کردند.

سید مولا سیدحسینی مدیر آموزش و پرورش زهک به اجرای طرح 3-3-6 اشاره کرد و گفت: این طرح در حالی در این شهرستان اجرا می‌شود که فضاهای آموزشی شهرستان به لحاظ کمی و کیفی مناسب طرح باشد. مدیرکل نوسازی مدارس سیستان‌وبلوچستان هم در این جلسه اظهار داشت: به یاری خداوند برای توسعه فضاهای آموزشی، اعتبارات خوبی در نظر گرفته شده است.

علیرضا راشکی از افتتاح سه پروژه آموزشی با اعتبار 2 میلیارد و 545 میلیون تومان شامل مدرسه چهار کلاسه روستای خمر پهلوان که 80 درصد پیشرفت داشته، مدرسه سه کلاسه روستای حسین آبادی که 75 درصد پیشرفت داشته و مدرسه شبانه‌روزی 14 کلاسه خواجه احمد که 90 درصد پیشرفت داشته تا اول مهر امسال خبر داد و گفت: با بهره‌برداری از این طرح‌ها، مشکل فضاهای آموزشی حل خواهد شد.

فرماندار زهک در پایان جلسه گفت: اولویت برای ساخت و بهره‌برداری پروژه‌های نیمه‌تمام آموزش و پرورش در زمینه اجرای طرح 3-3-6 است.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول