اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سبزوار:

98 درصد اعتبارات شهرستان سبزوار جذب شد

خبرگزاری فارس: فرماندار سبزوار میزان جذب اعتبارات شهرستان سبزوار در سال مالی جاری را 98 درصد اعلام کرد.

98 درصد اعتبارات شهرستان سبزوار جذب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان‌رضوی، قاسم شعبانی در جلسه شورای اداری شهرستان با اعلام این مطلب اظهار داشت: ادارات برق، جهاد کشاورزی، شرکت غله و بنیاد مسکن در اجرای پروژه‌ها و پیشبرد آنها عملکرد قابل قبولی داشتند.

رئیس شورای اداری سبزوار میزان اعتبارات ابلاغی سال 91 سبزوار را بیش از 238 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: این اعتبار در قالب 18 فصل و 55 برنامه ارائه شده و باید میان بیش از 253 پروژه توزیع شود.

شعبانی از دور چهارم سفرهای رئیس جمهور به عنوان سفری با برکت برای سبزوار یاد کرد و اظهار داشت: تکمیل راه آهن سبزوار، صدور مجوز احداث دانشکده دندانپزشکی، احداث کنارگذر، اختصاص اعتبار برای نوسازی بافت فرسوده، ساماندهی سکونتگاه‌های غیر رسمی و شبانه‌روزی شدن فرودگاه بین‌المللی از مهم ترین این مصوبات است.

فرماندار سبزوار در مورد خسارت ناشی از سیل خرداد ماه سال جاری در بخش های روداب و داورزن گفت: از مجموع 97 میلیارد و 265 میلیون ریال خسارت وارد شده بیش از 42 میلیارد ریال مربوط به محصولات باغی و زراعی، 28 میلیارد ریال دام و طیور و یک میلیارد و 120 میلیون ریال مربوط به تاسیسات زیرساختی روداب و ششتمد است.

شعبانی از کسب رتبه سوم سبزوار در استان به لحاظ عملکرد کارگروه توسعه کشاورزی خبر داد و گفت: اعتبار شهرستان در این بخش حدود 24 میلیارد ریال می باشد که البته تا دو برابر نیز قابل افزایش است.

وی ادامه داد: تاکنون 124 طرح با اعتباری بالغ بر 16 میلیارد و 581 میلیون ریال در کارگروه به تصویب رسیده و 489 طرح دیگر نیز آماده تصویب و ارسال به بانک کشاورزی است.

فرماندار سبزوار برای رفع محدودیت‌های موجود در اختصاص منابع آب از سوی آب منطقه‌ای، پیش بینی 40 هزار هکتار اراضی بدون معارض از سوی منابع طبیعی و فعال شدن سامانه ثبت نام فارغ‌التحصیلان بخش کشاورزی از طریق اداره کار قول مساعد داد.

انتهای پیام/خ۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول