اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار مرودشت خبر داد

توزیع 7 میلیارد تومان اعتبار در مرودشت

خبرگزاری فارس: فرماندار مرودشت گفت: 7 میلیارد تومان اعتبار مربوط به تملک دارایی‌های این شهرستان در قالب 15 فصل و 46 برنامه به بخش‌های مختلف این منطقه اختصاص یافت.

توزیع 7 میلیارد تومان اعتبار در مرودشت

 به گزارش خبرگزاری فارس از مرودشت، یدالله حسینی پیش از ظهر امروز در نشست کمیته برنامه‌ریزی این شهرستان اظهار داشت: 7 میلیارد تومان اعتبار مربوط به تملک دارایی‌های این شهرستان در قالب 15 فصل و 46 برنامه به بخش‌های مختلف این منطقه اختصاص یافت.

وی افزود: این اعتبارات در قالب بخش‌های امور قضایی، فرهنگ و هنر، تربیت بدنی، صنعت و معدن، حمل و نقل، فناوری، ارتباطات، رفاه و تامین اجتماعی تخصیص یافته است.

این مسئول اضافه کرد: جذب این اعتبارات با همت، تلاش و تدبیر نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی بوده و در چند نشست با مسئولان ذی‌ربط و وزرا صورت گرفته است.

نماینده عالی دولت در شهرستان مرودشت با اشاره به نقش مردم در صیانت از نظام تصریح کرد: ملت ایران با پایمردی، صداقت و پاکی در دفاع از آرمان‌های امام راحل و رهبری مقام عظمای ولایت حضور بی‌شائبه‌ای داشته‌اند و همین همراهی باعث شده است تا وظیفه مسئولان را دوچندان ‌کند که خدمتی جهادگونه و از سر صداقت برای آنان داشته باشیم و در رفع حوائج مردم بکوشیم. 

حسینی در بخش دیگری از مطالب خود به نقش مدیران دستگاه‌های اجرایی این شهرستان در اجرای صحیح شرح وظایف خود اشاره و اضافه کرد: مدیری موفق است که جلوتر از بودجه‌اش حرکت کند و از دیون خود دفاع و در شرایط حساس کنونی و با توجه به حجم فشارها و تحریم‌های دشمنان امید و نشاط در مردم ایجاد کند.

محمدمهدی برومندی نماینده مردم شهرستان‌های مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست با اشاره به وجود ظرفیت‌‌های متعدد به ویژه در حوزه کشاورزی گفت: 25 درصد تولیدات کشاورزی، دامی و باغی استان فارس در شهرستان مرودشت است که با توجه به انتظارات ما در تخصیص اعتبارات در مقیاس با دیگر شهرستان‌های دیگر این استان قابل مقایسه نیست که انتظار داریم در این مورد تجدید‌نظر شود.

انتهای پیام/ز20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول