اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قیروکارزین خبر داد

توزیع 29 میلیارد ریال اعتبار تملک دارایی‌های قیروکارزین

خبرگزاری فارس: فرماندار قیروکارزین از اختصاص 29 میلیارد و 824 میلیون ریال اعتبار مربوط به تملک دارایی‌های این شهرستان خبر داد.

توزیع 29 میلیارد ریال اعتبار تملک دارایی‌های قیروکارزین

به گزارش خبرگزاری فارس از قیروکارزین، عبدالحسن صمدنژاد ظهر امروز در جلسه کمیته برنامه‌ریزی این شهرستان اظهار داشت: با توجه به مشکلات و محرومیت این شهرستان و افزایش هزینه‌ها نیازمند توجه بیشتر مسئولان استانی در اختصاص اعتبارات هستیم تا در راستای پیشرفت همه‌جانبه این شهرستان و رفاه مردم قدم برداریم.

وی از اختصاص 29 میلیارد و 824 میلیون ریال اعتبار مربوط به تملک دارایی‌های این شهرستان خبر داد و اضافه کرد: این اعتبارات در قالب 14 فصل، 38 برنامه و 109 پروژه به بخش‌های مختلف در این شهرستان تخصیص یافته است.

صمدنژاد ادامه داد: این بخش‌ها شامل خدمات مالی و فنی، مدیریت و برنامه‌ریزی، آموزشی، بهداشت و سلامت، محیط زیست، کشاورزی و منابع طبیعی، دفاعی، تربیت بدنی، فرهنگ و هنر، صنعت و معدن، حمل و نقل، ارتباطات و فناوری، عمران شهری و روستایی و عشایری، رفاه و تامین اجتماعی و منابع آب می‌شود.

فرماندار قیروکارزین در بخش دیگری از سخنان خود به نقش مدیران دستگاه‌های اجرایی این شهرستان در اجرای صحیح شرح وظایف خود اشاره و اضافه کرد: مدیری موفق است که جلوتر از بودجه‌اش حرکت کند و از دیون خود دفاع کرده و در شرایط حساس کنونی و با توجه به حجم فشارها و تحریم‌های دشمنان امید و نشاط در مردم ایجاد کند.

وی با تشکر از تلاش‌های نماینده مردم فیروزآباد، قیروکارزین و فراشبند در مجلس شورای اسلامی گفت: اصل قرار دادن ولایت و وحدت، تعامل و تلاش مسئولان همراه با خدمتی جهادگونه سبب پیشرفت و رشد بیش از پیش منطقه و توسعه و عمران آبادی آن می‌شود.

فرماندار قیروکارزین در این جلسه به تشریح اعتبارات تخصیص یافته به این شهرستان پرداخت.

انتهای پیام/ز20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول