اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر شوشتر خبر داد

افزایش 16 درصدی اعتبارات شهرداری شوشتر

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر شوشتر از افزایش 16.5 درصدی اعتبارات شهرداری شوشتر از محل کمک‌های دولتی در سال‌مالی 1391 خبر داد.

افزایش 16 درصدی اعتبارات شهرداری شوشتر

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، حمید سالم‌پور عصر امروز در جلسه شورای اسلامی شهر شوشتر اظهار داشت: در سال‌مالی جاری از محل اعتبارات تملک‌دارایی‌ها شهرداری شوشتر بیش از 32 میلیارد ریال اعتبار اخذ کرده است.

وی با اشاره به میزان سهم شهرداری شوشتر از همین ردیف مالی در سال گذشته افزود: در سال مالی گذشته شهرداری شوشتر از همین ردیف مالی 27 میلیارد ریال اعتبار اخذ کرده بود.

سالم‌پور با تأکید بر اینکه از فرماندار شوشتر درباره افزایش اعتبارات شهرداری باید تقدیر کرد، گفت: فرماندار شوشتر با استفاده از اختیارات خود اعتبارات شهرداری شوشتر را در سال‌مالی 1391 از 22 میلیارد ریال در نظر گرفته شده به 32 میلیارد ریال افزایش داد که این اقدام فرماندار شوشتر نشان از اشراف کامل بر مسائل موجود شهری است.

وی تأکید کرد: شهرداری قلب تپنده هر شهر است و کمک به شهرداری برای افزایش کار عمرانی در شوشتر باعث رونق گرفتن شهر و افزایش سطح کیفی زندگی مردم می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر شوشتر افزود: شهرداری شوشتر نیازمند کمک‌های دولتی است زیرا از ردیف‌های درآمدی شهرداری شاید بتوان پرداخت حقوق را انجام داد که با کاهش ساخت و سازهای سطح شهر این شرایط نیز رو به افول است.

سالم‌پور تأکید کرد: شهرداری شوشتر در یک سال گذشته همه اعتبارات خود را از محل کمک‌های دولت در بخش عمرانی جذب کرده است و از این نظر مشکلی وجود ندارد.

انتهای پیام/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول