اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر مجمع نمایندگان استان سمنان مطرح کرد

25 درصد اعتبارات سمنان جذب نشده است/سؤال جدی نمایندگان از مسئولان

خبرگزاری فارس: دبیر مجمع نمایندگان استان سمنان با بیان اینکه 25 درصد اعتبارات برخی دستگاه‏‌های اجرایی در استان سمنان هنوز جذب نشده است، گفت: سؤال جدی نمایندگان از مسئولان را در این زمینه ابلاغ کردیم.

25 درصد اعتبارات سمنان جذب نشده است/سؤال جدی نمایندگان از مسئولان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، غلام‏رضا کاتب ظهر امروز در حاشیه نخستین جلسه هماهنگی بین مجمع نمایندگان استان سمنان که با حضور نمایندگان سمنان و مهدیشهر، گرمسار، دامغان و شاهرود در مجلس و با محوریت بررسی عملکرد و مشکلات دستگاه‏‌های اجرایی استان سمنان برگزار شد، در گفت‏‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: هر چهار نماینده استان سمنان در خانه ملت، به طور جدی پیگیر چرایی جذب نشدن اعتبارات سال گذشته این استان هستند.

وی تصریح کرد: بر اساس آمارها و اطلاعات موجود، 25 درصد اعتبارات اختصاص یافته به استان سمنان در سال گذشته که باید تا پایان سال مالی ـ تیرماه امسال ـ جذب شود، توسط برخی دستگاه‏‌های اجرایی استان سمنان محقق نشده است.

دبیر مجمع نمایندگان استان سمنان با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی در زمینه جذب این اعتبارات دو ماه دیگر به دستگاه‏‌های اجرایی فرصت داده است، افزود: نمایندگان استان سمنان در مورد چرایی جذب نشدن این اعتبارات که حق استان است، از مسئولان سؤال جدی دارند.

کاتب بیان داشت: هماهنگی‏‌های خوبی بین نمایندگان استان سمنان انجام شده و همه آنها به طور جد پیگیر دلایل این امر هستند و تلاش‏‌ها بر این است تا حق مردم در این خصوص تضییع نشود.

وی با بیان اینکه باید تا حد امکان سعی کنیم که از برگشت اعتبارات اختصاص یافته به استان سمنان جلوگیری شود، خواستار بررسی این موضوع از سوی دستگاه‏‌های اجرایی استان سمنان شد.

دبیر مجمع نمایندگان استان سمنان افزود: تمدید سال مالی که قبل از این تا تیرماه بود، تا شهریور ماه سال‌جاری از سوی مجلس شورای اسلامی صورت گرفته است و در زمینه جذب اعتبارات با توجه به فرصت موجود باید اقدام شود.

کاتب ادامه داد: دستگاه‏‌های اجرایی که در جذب اعتبارات سال گذشته در فرصت موجود قبل از این ناموفق بوده‏‌اند، باید تمام تلاش خود را برای جذب اعتبارات اختصاص یافته به استان سمنان انجام دهند تا از برگشت اعتبارات تا حد ممکن جلوگیری شود.

انتهای پیام/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول