اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمانشاه:

34 میلیارد تومان اعتبار به شهرداری کرمانشاه تخصیص یافته است

خبرگزاری فارس: استاندار کرمانشاه گفت: به منظور تسریع در اجرای پروژه‌های عمرانی کرمانشاه، 34 میلیارد تومان اعتبار به شهرداری کرمانشاه تخصیص یافته است.

34 میلیارد تومان اعتبار به شهرداری کرمانشاه تخصیص یافته است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری کرمانشاه، دادوش هاشمی با اشاره به برنامه‌های در دست اقدام برای تحول در بخش عمران شهری کرمانشاه اظهار کرد: با انجام پروژه‌های عمرانی و رفاهی توسط شهرداری کرمانشاه، اعتبارات و کمک‌های لازم از سوی استانداری تخصیص خواهد یافت و محدودیتی برای تخصیص این اعتبارات وجود ندارد.

هاشمی ادامه داد: با جدیت از شهرداری کرمانشاه خواسته‌ایم که در راستای اجرای پروژه‌های عمرانی، زیباسازی و تحول در شهر کرمانشاه نهایت تلاش و اهتمام خود را به‌ کار گیرد و در این راستا از نیروهای کارشناس و کارآمد نیز استفاده کند.

وی تاکید کرد: تاکنون بیش از 34 میلیارد تومان به‌منظور تسریع در اجرای پروژه‌های عمرانی کرمانشاه به شهرداری کمک کرده‌ایم و با مشاهده روند خوب اجرای پروژه‌ها، دوباره اعتبارات لازم تخصیص خواهد یافت.

هاشمی تخصیص این اعتبار را برای اجرا و احداث برخی از پروژه‌ها، مانند تقاطع غیر هم‌سطح امام حسین (ع)، احداث تقاطع غیر هم‌سطح شهدا، احداث تقاطع غیر هم‌سطح الهیه، احداث پارک بانوان، تکمیل حاشیه‌سازی قره‌سو، احداث ایستگاه آتش‌نشانی دولت‌آباد کرمانشاه، نورپردازی و احداث آبشار پارک کوهستان، زیباسازی حاشیه رودخانه چم بشیر، نورپردازی و احداث آب‌نمای طاق بستان، آب‌رسانی و سیستم آبیاری پارک جنگلی زیباشهر کرمانشاه و ... عنوان کرد.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: اجرای پروژه‌های عمرانی و توجه به زیباسازی و مبلمان شهری باید اولویت کاری و برنامه‌ای شهرداری کرمانشاه باشد، زیرا کرمانشاه برای برجسته و زیبا شدن بسترها و ظرفیت‌های لارم را داراست.

وی در پایان گفت: خوشبختانه شهرداری کرمانشاه طی چند ماه گذشته اقدامات خوبی برای تحول در شهر کرمانشاه انجام داده است و ما نیز آماده هرگونه حمایت و پشتیبانی از اجرای طرح‌های عمرانی هستیم. 

انتهای پیام/آ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول