اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل آب ‎و فاضلاب شهری گلستان خبر داد

اختصاص 3 میلیارد تومان اعتبار برای تصفیه‎خانه فاضلاب گنبدکاووس

خبرگزاری فارس: مدیرعامل آب ‎و فاضلاب شهری گلستان از تخصیص 3 میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات مهر ماندگار برای تصفیه‌خانه گنبدکاووس خبر داد.

اختصاص 3 میلیارد تومان اعتبار برای تصفیه‎خانه فاضلاب گنبدکاووس

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان علی‎اکبر علیمرادی عصر امروز در دیدار با سرپرست نمایندگی‎های خبرگزاری‎های استان گلستان اظهار داشت: برای پروژه‎های فاضلاب اقدامات خوبی انجام شده است و به دنبال این هستیم تا با تلاش مضاعف و همکاری مردم و مسئولان عقب‌افتادگی بخش فاضلاب را جبران کنیم.

وی با اشاره به اینکه در شهر گرگان شش پیمانکار برای پروژه فاضلاب این شهر مشغول کار هستند تصریح کرد: برای 10 هزار انشعاب فاضلاب شهر گرگان 16 میلیارد تومان با پیمانکاران قرارداد بسته‎ایم.

علیمرادی بیان کرد: همچنین برای 5 هزار انشعاب فاضلاب این شهر فاینانس گرفته‎ایم تا مردم را برای استفاده از این خدمات تشویق کنیم.

مدیرعامل آب‎ و فاضلاب شهری گلستان بیان کرد: با توجه به اینکه طرح فاضلاب گنبدکاووس نیز یک مدت طولانی 20 ساله را طی کرده است در ردیف طرح‎های مهر ماندگار قرار گرفته و از این محل برای بهره‎برداری از تصفیه‎خانه آن 3 میلیارد تومان اعتبار تخصیص داده شده است.

وی با بیان اینکه سال گذشته 6 میلیارد تومان برای فاضلاب گرگان هزینه کرده‎ایم؛ بیان داشت: تا مردم از خدمات فاضلاب استفاده نکنند این پروژه به بهره‎برداری نخواهد رسید.

علیمرادی خاطر نشان کرد: در همین راستا برای همراهی مردم در این پروژه مذاکراتی را با بانک‎ها داشته‎ایم تا به کسانی که می‎خواهند انشعاب فاضلاب را دریافت کنند اعتبار مورد نیاز را به صورت تسهیلات کم بهره در اختیار مشترکان قرار دهند و آب‎ و فاضلاب شهری نیز ضامن پرداخت این تسهیلات خواهد بود.

مدیرعامل شرکت آب‎ و فاضلاب شهری گلستان با تاکید بر اینکه هزینه نصب انشعاب فاضلاب چیزی در حدود 400 هزار تومان است افزود: چیزی که باعث عدم استقبال مردم در این زمینه شده است کند و کاری است که برای انتقال لوله فاضلاب در منزل صورت می‎گیرد.

وی عنوان کرد: در همین زمینه با بانک‎ها تا اعطای یک میلیون تومان تسهیلات به تفاهم رسیده‎ایم و خودمان هم ضامن مردم خواهیم شد.

در این جلسه سرپرست نمایندگی خبرگزاری فارس در استان گلستان، سرپرست نمایندگی خبرگزاری مهر، خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران و سرپرست نمایندگی خبرگزاری ایلنا به بیان نقطه نظرات و نحوه همکاری با شرکت آب و فاضلاب شهری گلستان پرداختند.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول