اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فردا با حضور رئیس جمهور

7000 واحد مسکونی مهر در زنجان افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: با حضور رئیس جمهور هفت هزار واحد مسکونی مهر در زنجان افتتاح می‌شود.

7000 واحد مسکونی مهر در زنجان افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، معاون عمرانی استاندار زنجان در جلسه هماهنگی سفر رئیس جمهور و هیئت همراه به زنجان اظهار کرد: در سفر رئیس جمهور به زنجان چند برنامه در نظر گرفته شده است که یکی از آنها افتتاح واحدهای مسکونی مهر است.

علی‌اکبر کریمی ادامه داد: افتتاح نیروگاه سلطانیه، افتتاح جاده زنجان- طارم و همچنین افتتاح واحدهای مسکونی مهر پروژه‌هایی است که با حضور رئیس جمهور افتتاح می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: شش هزار و 780 واحد مسکونی مهر با حضور رئیس جمهور افتتاح می‌شود.

معاون عمرانی استاندار زنجان در ادامه با اشاره به اینکه افتتاح واحدهای مسکونی مهر در سه مرحله صورت گرفته است، افزود: در مرحله نخست سه هزار و 527 واحد مسکونی در سال 89 افتتاح شد.

وی همچنین با اشاره به اینکه در مرحله دوم افتتاح واحدهای مسکونی مهر 10 هزار و 214 واحد در سال گذشته افتتاح شد، اضافه کرد: در مرحله سوم نیز که با حضور رئیس جمهور صورت می‌گیرد، شش هزار و 780 واحد مسکونی مهر افتتاح می‌شود.

کریمی با اشاره به اینکه تعهد استان زنجان از سال 89 تاکنون 19 هزار واحد بود، اضافه کرد: با افتتاح‌ واحدهایی که تاکنون صورت گرفته و تعداد واحدهای مسکونی که با حضور رئیس جمهور صورت می‌گیرد، در مجموع 20 هزار و 521 واحد در استان زنجان افتتاح می‌شود، که این تعداد بیشتر از تعهدات استان زنجان است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه رئیس جمهور با حضور در مجتمع مسکونی مهر ثمین مراسم افتتاح واحدهای مسکونی مهر را انجام می‌دهد، اضافه کرد: در این سایت مسکونی قریب به 2 هزار و 100 واحد مسکونی مهر وجود دارد.

معاون عمرانی استاندار زنجان در ادامه با اشاره به آماده‌سازی سایت مذکور به منظور بازدید و حضور رئیس جمهور اضافه کرد: اقدامات لازم به منظور حضور رئیس جمهور و هیئت همراه صورت گرفته است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه مراسم سخنرانی رئیس جمهور و هیئت همراه در سالن روزبه صورت می‌گیرد، اضافه کرد: پس از قرائت قرآن، پخش سرود ملی و برنامه‌های اولیه استاندار زنجان سخنرانی کرده و پس از پخش کلیپ نیکزاد وزیر راه و شهرسازی سخنرانی می‌کند.

کریمی با بیان اینکه در ادامه مراسم وزیر نیرو سخنرانی خواهد کرد و افزود: پس از اهدای لوح در بحث مسکن به افراد مورد نظر، رئیس جمهور سخنرانی کرده و پس از پایان مراسم رئیس جمهور زنجان را به مقصد تهران ترک می‌کند.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول