اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی اداره‌کل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

آغاز نخستین واگذاری‌ مسکن مهر در سایت راه و ترابری یاسوج

خبرگزاری فارس: سخنگوی اداره‌کل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد از نخستین واگذاری‌های مسکن مهر این استان در سایت اداره راه و ترابری یاسوج خبر داد.

آغاز نخستین واگذاری‌ مسکن مهر در سایت راه و ترابری یاسوج

مهران مسعودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار داشت: 20 تیرماه سال جاری سایت 260 واحدی مسکن مهر اداره راه و ترابری در شهر یاسوج به بهره‌برداری می‌رسد.

سخنگوی اداره‌‌کل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: در واقع 20 تیرماه نخستین واگذاری‌های مسکن مهر در سایت اداره‌کل راه و ترابری در این استان رقم می‌خورد که روزی ارزشمند برای مردم به‌ویژه افراد بدون مسکن محسوب می‌شود. 

وی عنوان کرد: همه کارهای زیربنایی، محوطه‌سازی، آسفالت و فضای سبز این پروژه مسکن مهر در مراحل نهایی است و در تاریخ ذکر شده در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت.

مسعودی با اشاره به اهمیت طرح مسکن مهر در خانه‌دار کردن مردم گفت: آرزوی بسیاری از مردم به‌ویژه اقشار کم‌ درآمد با طرح مسکن مهر برآورده شد و این افراد نیز صاحب خانه شدند.

مسئول اداره روابط عمومی راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: همه کارهای حقوقی، تفکیک طبقاتی بلوک‌ها در این سایت به سرعت در حال انجام است تا استفاده‌کنندگان از این واحدهای مسکونی مشکلی در این زمینه نداشته باشند.

این مسئول البته این توضیح را هم داد که در روز 20 تیر ماه کلید واحد‌های مسکونی مسکن مهر در سایت اداره راه و ترابری به صاحبان آن‌ها تحویل داده می‌شود، ولی کارهای بانکی و انجام مراحل اداری مرتبط با بانک‌ها باقی می‌ماند که خود متقاضیان توافقات لازم با بانک‌ها را انجام می‌دهند.

سخنگوی اداره‌‌کل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد تعداد واحدهای مسکونی این سایت را در شهر یاسوج، 216 واحد خواند و متذکر شد: این پروژه مسکن مهر در نزدیکی میدان جهاد (ورودی اصفهان) و اداره‌کل راه و ترابری سابق واقع شده است.

وی از نخستین واگذاری‌های مسکن مهر این استان در سایت اداره راه و ترابری یاسوج خبر داد.

انتهای پیام/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول