اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان خبر داد

بهره‌برداری از 11 هزار و 500 خانه مسکن مهر در استان زنجان

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان از بهره‌برداری 11 هزار و 500 خانه مسکن مهر در استان زنجان خبر داد.

بهره‌برداری از 11 هزار و 500 خانه مسکن مهر در استان زنجان

حافظ باباپور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: در سال جاری با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده خانه‌های مسکونی مسکن مهر به مردم ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه کاهش تصادفات جاده‌ای از طریق ایمن‌سازی جاده‌های استان امکان‌پذیر است، افزود: کاهش 36 نفری تلفات جاده‌ای از برنامه‌های سال جاری است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به اینکه در قانون برنامه پنجم توسعه کشور 10 درصد کاهش تلفات جاده‌ای پیش‌بینی شده است، خاطرنشان کرد: به دستور وزیر راه و شهرسازی باید این میزان به 15 درصد کاهش یابد.

وی از افزایش 2.7 درصدی میزان تلفات جاده‌ای در سال جاری خبر داد و افزود: به دلیل بروز حوادث غیرمترقبه در اوایل سال جاری این آمار افزایش یافت.

باباپور با بیان اینکه 214 میلیارد تومان به صورت سالانه برای نگهداری راه‌های استان زنجان نیاز است، افزود: در سال گذشته 25 میلیارد تومان برای نگهداری راه‌های استان زنجان تخصیص یافت.

وی از احداث شش راهدارخانه در جاده‌های استان زنجان خبر داد و افزود: در حال حاضر این راهدارخانه‌ها 20 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان تصریح کرد: از محل جرایم راهنمایی و رانندگی اعتبار مطلوبی برای استان زنجان اختصاص یافت که اقدامات مطلوبی در این زمینه انجام شده است.

وی از اختصاص 4.5 میلیارد تومان به پروژه اتوبان زنجان به تهران خبر داد و افزود: تا عیدفطر باند شمالی این آزادراه آسفالت می‌شود.

باباپور با بیان اینکه باند جنوبی آزادراه زنجان به تهران پس از عید فطر آغاز می‌شود، خاطرنشان کرد: پیمانکار این پروژه مشخص شده است.

وی از تکمیل تقاطع غیر هم‌سطح سجاس خبر داد و یادآورشد: راه 50 روستای بالای 50 خانوار با اعتبار 25 میلیارد تومان در سال جاری آسفالت می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه تکمیل بیمارستان ایجرود نیز از طرح‌های ویژه مهر ماندگار استان زنجان محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: احداث بزرگراه سلطانیه، کبودرآهنگ با اعتبار 60 میلیارد تومان از دیگر پروژه‌های مهر ماندگار استان است.

انتهای پیام/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول