اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان سال‌جاری

17 هزار واحد مسکن مهر در کردستان بهره‌برداری می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و شهرسازی کردستان از بهره‌برداری 17 هزار واحد مسکن مهر تا پایان سال‌جاری در این استان خبر داد.

17 هزار واحد مسکن مهر در کردستان بهره‌برداری می‌شود

محمدصادق وجدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: پروژه‌های مسکن مهر در این استان از پیشرفت مناسبی برخوردار است و از مجموع 42 هزار واحد سهمیه این استان تاکنون 37 هزار واحد آن پروانه ساخت گرفته و عملیات اجرایی پی‌ریزی (فونداسیون) در آنها انجام شده است.

به گفته وی، عملیات اجرایی اسکلت‌بندی و سقف در 28 هزار واحد آن به اتمام رسیده است.

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان تصریح کرد: 24 هزار از تعداد مذکور در مرحله سفت‌کاری و 16 هزار واحد نیز به اتمام رسیده است و امیدواریم با تلاش عوامل دخیل در امر تهیه مسکن مهر تا پایان سال‌جاری شاهد بهره‌برداری از 17 هزار واحد مسکونی مهر در این استان باشیم.

به گفته وی، در مجموع حدود 40 درصد از پروژه‌های مسکن مهر در کردستان به اتمام رسیده و برای تسریع در روند این پروژه‌ها در استان نیازمند عزم جدی همه دستگاه‌های مرتبط با این مهم هستیم.

وجدی خاطرنشان کرد: تکمیل طرح‌های مسکن مهر و پروژه‌های مهر ماندگار در حوزه راه و شهرسازی از مهم‌ترین اولویت‌های این اداره‌کل بوده و با جدیت دنبال می‌شود.

به گفته وی، تکمیل راه ارتباطی مریوان ـ سنندج به منظور تسهیل دسترسی به مرز رسمی باشماق، چهار بانده کردن بزرگراه همدان ـ سنندج، تکمیل طرح بزرگراه میاندوآب ـ کرمانشاه و تکمیل ساختمان بیمارستان‌های دهگلان و سروآباد از دیگر اولویت‌های اداره کل راه و شهرسازی کردستان در سال‌جاری است.

وجدی خاطرنشان کرد: اجرای دو پروژه راهسازی روستایی نیز از جمله طرح‌های در نظر گرفته شده در قالب پروژه‌های مهر ماندگار استان در حوزه راه و شهرسازی است.

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان در ادامه از ایمن‌سازی گردنه تیتور در مسیر سنندج – مریوان بااحداث باند کندرو خبر داد و گفت: محور سنندج ـ مریوان به لحاظ شرایط جغرافیایی و وجود قوس‌های فراوان یکی از نقاط صعب‌العبور در استان بوده که با اقدامات انجام شده و در حال انجام، این اداره‌کل تلاش می‌کند تا نسبت به ارتقا سطح کیفی و کمی جاده مذکور اقدام کنند.

وجدی در پایان عنوان کرد: در همین راستا بهسازی و احداث جاده جدید مسیر تیژتیژ به گاران در حال انجام بوده و به موازات آن و تا قبل از اتمام جاده جدید اقدامات کم‌هزینه و زودبازده در قالب احداث باندهای کندرو نیز در دستور کار قرار گرفته است.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول