اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان:

تعهدات وزارت نفت در خوزستان محقق شود

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع نمایندگان خوزستان بر محقق شدن تعهدات وزارت نفت در خوزستان تأکید کرد.

تعهدات وزارت نفت در خوزستان محقق شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سیدشکرخدا موسوی ظهر امروز در شورای اداری شهرستان اهواز با انتقاد از عملکرد وزارت نفت در خوزستان گفت: نفت،‌ اگر چه استان های دیگر را آباد کرد اما خوزستان را آباد نکرد.

وی با بیان اینکه خوزستانی‌ها از مسئولان نفت ناراضی هستند افزود: بسیاری از پروژه‌های استان به دلیل عدم تأمین اعتبار متوقف هستند و حق این استان از بخش نفت باید پیگیری شود و اختصاص یابد.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به اینکه مدیریت شهری اهواز هم افزا نیست و ناهماهنگی در انجام امور وجود دارد، تدوین سند توسعه و طرح جامع شهر اهواز را خواستار شد.

وی اظهار کرد: وجود ادارات کل به ادارات شهرستان اهواز ضربه می‌زند و ایجاد شعب در این شهرستان باید پیگیری شود.

موسوی شرایط تورم و گرانی جامعه را یادآور شد و تأکید کرد: اخراج نیروها به طور مثال در شهرداری اهواز یا تأخیر در پرداخت حقوق کارگران متروی اهواز و لوله سازی خوزستان مشکلات زیادی برای خانواده‌ها به وجود آورده است.

وی همچنین حل مشکل کمبود آب و سوخت کشاورزان را خواستار شد.

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان در ادامه گفت: در 45 روزی که از آغاز کار مجلس می‌گذرد،‌ روزانه حدود 600 تماس تلفنی را جواب می‌دهم، اما اکثر قریب به اتفاق این تماس‌ها برای درخواست‌های شخصی یا صنفی است و هیچکدام از مدیران تا کنون برای رفع مشکل دستگاه اجرایی تماسی حاصل نکرده است که لازم است برای دستیابی به اهداف توسعه همدلی و همکاری در پیشبرد امور سرلوحه قرار گیرد.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول