اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امیرآبادی در گفت‌و‌گو با فارس:

قیمت برق در قم مطابق مناطق گرمسیری محاسبه شود/مخالف تعطیلی مجلس بودم

خبرگزاری فارس: نماینده مردم قم در خانه ملت گفت: به دلیل گرمای شدید استان قیمت برق مصرفی قم باید طبق مناطق گرمسیری مثل خوزستان محاسبه شود.

قیمت برق در قم مطابق مناطق گرمسیری محاسبه شود/مخالف تعطیلی مجلس بودم

احمد امیرآبادی فراهانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با بیان اینکه پیگیر مسئله محاسبه برق مصرفی استان طبق مناطق گرمسیری هستم اظهار کرد: به دلیل اقلیم و گرمای شدید استان محاسبه برق مصرفی قم باید طبق مناطق گرمسیری صورت گیرد.

وی تصریح کرد: در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی روز چهارشنبه هفته گذشته تذکر شفاهی به وزیر نیرو در خصوص محاسبه تعرفه برق قم مطابق مناطق گرمسیری ارائه دادم و پیگیر این مسئله که یکی از دغدغه‌های مردم استان است، خواهم بود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در مورد تغییر استاندار قم تذکرات گفته شد خاطر نشان کرد: مجمع نمایندگان مردم قم تاکنون جلسه‌ای با استاندار جدید نداشته است.  

امیرآبادی‌فراهانی با اشاره به اینکه مخالف تعطیلی سه هفته‌ای مجلس بودم اضافه کرد:‌ قوه مقننه هم باید همچون قوه قضائیه و مجریه تعطیلی نداشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه در حالی که تحریم هستیم باید تمام مسئولان و قوای سه گانه فعالیت‌های خود را برای مقابله با سنگ‌اندازی‌های دشمنان چند برابر کنند اظهار کرد: متاسفانه طرح یک فوریتی مخالفت با تعطیلی در مجلس شورای اسلامی رأی نیاورد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نمایندگان مجلس در مدت این سه هفته تعطیل نیستند خاطر نشان کرد: نمایندگان در طی این مدت به سرکشی حوزه‌های انتخابیه و بررسی مشکلات استان‌ها می‌پردازند.

وی با اشاره به اینکه فردا همراه با حجت‌الاسلام آشتیانی از سه شهرک صنعتی سلفچگان، محمودآباد و شکوهیه بازدید خواهد کرد تصریح کرد: طی این بازدیدها به بررسی و رفع مشکلات شهرک‌های صنعتی می‌پردازیم.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه همچنین جلسه‌ای با سرمایه‌گذاران دولتی و خصوصی بخش صنعتی استان داریم اضافه کرد: گزارشی از این بازدیدها و جلسات تهیه شده و در مجمع نمایندگان استان قم با حضور دکتر لاریجانی بررسی می‌شود.

امیرآبادی افزود: ملاقات‌های مردمی در برخی مساجد استان برگزار می‌کنیم و سرزده‌ هم به ادارات استان سرکشی می‌کنیم.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول