اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد جیرفت تأکید کرد

دانشگاه‌ آزاد مشاور طرح‌های کشاورزی نماینده مجلس

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت گفت: مجموعه این دانشگاه و استادان آن در راستای پیشبرد طرح‌های نماینده مجلس شورای اسلامی با ارائه پیشنهادهای مناسب برای هرگونه همکاری به ویژه در بحث کشاورزی آماده هستند.

دانشگاه‌ آزاد مشاور طرح‌های کشاورزی نماینده مجلس

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، مجید خزایی بعد از ظهر امروز در جلسه هم‌اندیشی رؤسای دانشگاه‌های این شهرستان با نماینده مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: دانشگاه‌ها به عنوان ارکان توسعه هر کشور محسوب می‌شوند.

وی با بیان اینکه دانشگاه‌ها می‌توانند، مشاور خوبی برای طرح‌های نماینده شهرستان و دولت باشند، افزود: مجموعه این دانشگاه و استادان آن در راستای پیشبرد طرح‌ها با ارائه پیشنهادهای مناسب برای هرگونه همکاری به ویژه در بحث کشاورزی آماده هستند.

خزایی با بیان اینکه واحد جیرفت در سال 63 تأسیس شده است، تصریح کرد: این دانشگاه قدیمی‌ترین مرکز علمی در این شهرستان است که تاکنون خیرات و برکات زیادی در زمینه‌های مختلف فرهنگی، اقتصادی اجتماعی و ... برای منطقه در برداشته است.

وی ابراز داشت: واحد جیرفت در میان دانشگاه‌‌های منطقه هفت در بسیاری از زمینه‌های علمی، پژوهشی پیشرو است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت گفت: این دانشگاه بیش از 60 هزار مترمربع فضای آموزشی و 100 عضو هیئت علمی دارد.

خزایی بیان داشت: این دانشگاه از امکاناتی مانند مزارع آموزشی، کتابخانه غنی و گلخانه برخوردار است که هم در شهرستان دستاوردهای خوبی داشته و هم از نقاط مختلف کشور برای استفاده از این امکانات در زمینه تحقیقات مراجعه‌کننده دارد و همه این موارد نتیجه تلاش مدیریت و رؤسای قبل این دانشگاه است.

وی اذعان داشت: با توجه به اینکه امروزه آموزش‌‌‌محوری جای خود را به پژوهش‌محوری داده در این راستا واحد جیرفت در سال‌های اخیر با توجه به اقدامات انجام شده، رتبه‌هایی در زمینه پژوهش در سطح کشور کسب کرده است.

خزایی با بیان اینکه مجله‌های دانشگاه آزاد واحد جیرفت جزو شاخص‌های کشور هستند، اظهار داشت: مجله ادبیات تطبیقی این واحد در سال گذشته به عنوان مجله برتر در حوزه ادبیات در کشور معرفی شد.

وی با اشاره به پیشرفت‌های این واحد در توسعه و گسترش رشته‌های تحصیلی تصریح کرد: جلسه‌های هم‌اندیشی مقدمه رشد و توسعه آموزش‌ عالی در سطح منطقه را فراهم می‌کند.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول