اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ظهر امروز در مازندران صورت گرفت

بازدید عضو کمیسیون آموزش مجلس از دفتر خبرگزاری فارس

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ظهر امروز از دفتر نمایندگی خبرگزاری فارس در مازندران بازدید کرد.

بازدید عضو کمیسیون آموزش مجلس از دفتر خبرگزاری فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، عبدالوحید فیاضی نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز از دفتر سرپرستی خبرگزاری فارس در مازندران بازدید کرد و پاسخگوی سئوالات خبرنگار فارس بود.

سرپرست خبرگزاری فارس مازندران در این دیدار اظهار داشت: حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی و عملی کردن دیدگاه‌های امام راحل و مقام معظم رهبری از اولویت‌های خبرگزاری فارس است.

جابر معافی تصریح کرد: ‌طی حوادث سال‌های اخیر آنچه مورد توجه خبرگزاری فارس بوده و است پیروی از منویات مقام معظم رهبری است.

وی با بیان اینکه طرح جامع رسانه هنوز در طاقچه‌های دولت و مجلس خاک می‌خورد، گفت: نیاز است هرچه سریع‌تر این طرح مورد رسیدگی قرار گیرد.

عضو کمیسیون آموزش مجلس و نماینده مردم نور و محمودآباد نیز در این دیدار اظهار داشت:‌ آمادگی داریم به مشکلات خبرنگاران رسیدگی کنیم.

عبدالوحید فیاضی در این نشست به مسائلی در حوزه کشاورزی مازندران، مسائل مرتبط با حوزه آموزش و پرورش، توجه به مسائل رفاهی معلمان، نحوه تدریس در پایه ششم ابتدایی، آماده ‌بودن زیرساخت برای تغییر نظام آموزشی، اصلاحات در ساختار دانشگاه آزاد، نقش مجلس در برگزاری کرسی‌های آزاد‌اندیشی، گرانی‌های اخیر، بحث واردات محصولات کشاورزی در فصل برداشت و مواردی درباره حوزه انتخابیه نور و محمودآباد پرداخت.

مشروح خبر این نشست ارسال می‌شود.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول