اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر مجمع نمایندگان سمنان:

کنترل قیمت ارزاق خواست اصلی نمایندگان مجلس است

خبرگزاری فارس: دبیر مجمع نمایندگان استان سمنان گفت: کنترل قیمت ارزاق و مایحتاج عمومی مردم خواست اصلی نمایندگان مجلس شورای اسلامی است.

کنترل قیمت ارزاق خواست اصلی نمایندگان مجلس است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، غلام‏رضا کاتب ظهر امروز در نخستین جلسه هماهنگی بین مجمع نمایندگان استان سمنان که با حضور نمایندگان سمنان و مهدیشهر، گرمسار، دامغان و شاهرود در مجلس و با محوریت بررسی عملکرد و مشکلات سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان برگزار شد، اظهار داشت: نمایندگان مجلس به خصوص در برهه کنونی، کنترل قیمت ارزاق مورد نیاز مردم را یک اولویت می‏‌دانند.

وی تصریح کرد: نمایندگان استان سمنان از همه شهرستان‏‌ها به اتفاق، مهم‏ترین گلایه مردمی را به گوش مسئولان و دولت می‏‌رسانند و تاکید دارند که کنترل قیمت ارزاق عمومی و مایحتاج مورد نیاز مردم به ویژه در ماه مبارک رمضان مورد توجه قرار گیرد.

دبیر مجمع نمایندگان استان سمنان اضافه کرد: نمایندگان استان سمنان در مجلس شورای اسلامی، با توجه به نزدیک بودن ماه مبارک رمضان و لزوم تامین بسیاری از کالاها در این ماه، درخواست دارند تا مشکل گرانی بیشتر مدنظر مسئولان امر باشد.

کاتب به تدین، علاقه به انجام امور دینی و تعهد مردم استان سمنان نسبت به انجام فرائض الهی و مذهبی در ماه پر خیر و برکت رمضان اشاره کرد و گفت: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از منظر مردم و نمایندگان مجلس و طبق قانون، موظف به تهیه و تامین ارزاق عمومی مورد نیاز جامعه است.

دبیر مجمع نمایندگان استان سمنان همچنین با بیان اینکه باید به هر شکل ممکن سطح سرمایه‏‌گذاری در بخش صنعت و معدن این استان افزایش یابد، افزود: سرمایه‏‌گذاران بخش صنعت باید اطلاعات کافی و لازم از شرایط استان سمنان و ویژگی‏‌ها و مشکلات این استان داشته باشند و با آگاهی وارد گود سرمایه‏‌گذاری شوند.

کاتب ادامه داد: متقاضیانی که علاقه‏‌مند به سرمایه‏‌گذاری در استان سمنان هستند، باید اولویت توسعه صنعتی این استان را بدانند تا بتوانند سرمایه‏‌گذاری دقیق و مناسبی انجام دهند.

دبیر مجمع نمایندگان استان سمنان خاطرنشان کرد: این مجمع، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان را موظف به تهیه طرح توسعه صنعتی در این استان و توجه به همه شهرستان‏‌ها می‏‌داند.

انتهای پیام/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول