اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار کنگان:

صنایع نفت و گاز باعث رشد جمعیت کنگان است

خبرگزاری فارس: شهردار کنگان گفت: صنایع نفت و گاز و پتروشیمی و وجود کارخانجات سبب رشد چشمگیر جمعیت کنگان است.

صنایع نفت و گاز باعث رشد جمعیت کنگان است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندر کنگان عبدالله حسینی‌کنگانی عصر امروز در نشست با مدیران شهرداری بندر کنگان اظهار داشت: شهر کنگان یکی از نقاط مهم و استراتژیک استان بوشهر و شهرستان کنگان است و تمامی مدیران شهری باید با دیدی توسعه‌ای اقدامات خود را انجام دهند.

شهردار بندر کنگان خاطر نشان کرد: وجود صنایع نفت و گاز در منطقه و کارخانجات فراوان سبب رشد جمعیتی این منطقه شده و زمینه توسعه زیرساخت‌های شهری، مبلمان شهری و آبادانی شهر را بیش از پیش کرده و وظایف مسئولان سنگین‌تر از هر دورانی است.

حسینی‌کنگانی با اشاره به لزوم توسعه فضاهای گردشگری این شهر ابراز داشت: توسعه فضاهای گردشگری و تفریحی از نیازهای مهم شهر کنگان است که مورد توجه مسئولان شهری و شهروندان بوده و همواره برنامه‌ریزی‌های خاص و کارآمدی در این زمینه داشته‌ایم.

وی یادآور شد: تبدیل چشمه بی‌بی‌حبش کنگان به یک منطقه تفریحی و گردشگری از مسائل مهمی است که شهرداری کنگان به منظور توسعه گردشگری و نقاط تفریحی شهرستان جم مورد توجه قرار داده و مطالعات کارآمدی در این زمینه صورت پذیرفته است.

این مسئول اضافه کرد: توسعه فضاها و امکانات ورزشی شهر کنگان از اقدامات مهم و ارزشمندی است که به منظور توسعه نقاط تفریحی و گردشگری شهر کنگان مورد توجه مسئولان قرار گرفته و شهرداری و شورای اسلامی کنگان نیز توجه خاصی به این امر داشته‌اند.

شهردار کنگان ادامه داد: به دلیل نبود زمین در کنگان مقرر شد مجموعه ورزشی یک‌هزار و 500 نفری که دومین مجموعه ورزشی بزرگ استان بوشهر است در شهری دیگر احداث شود که با تشکیل جلسه و نشست اینجانب با اعضای محترم شورای اسلامی شهر کنگان و با اهداء زمین این مجموعه در کنگان ایجاد خواهد شد.

حسینی‌کنگانی افزود: شهرداری در راستای خدمت به توسعه ورزش شهرستان 3 هکتار زمین به ارزش 30 میلیارد ریال را به اداره ورزش و جوانان شهرستان به منظور اجرای مصوبه رهبر معظم انقلاب هبه کرده است.

وی با تاکید بر احداث دومین مجموعه چند منظوره ورزشی استان بوشهر در شهر کنگان گفت: با این رویداد مبارک دومین مجموعه چند منظوره ورزشی استان در شهر کنگان اجرا که کلنگ آن به دست وزیر محترم ورزش زمین زده شد.

شهردار کنگان متذکر شد: شهرداری و شورای اسلامی شهر در کنار عمران و آبادانی توجه خاصی نیز در کمک به زیرساخت‌های دینی، فرهنگی و ورزشی بندر کنگان دارد.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول