اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در استان تهران

رتبه سوم برگزاری انتخابات مجلس نهم به فرمانداری پاکدشت رسید

خبرگزاری فارس: فرمانداری شهرستان پاکدشت رتبه سوم در برگزاری انتخابات مجلس نهم را در سطح استان تهران کسب کرد.

رتبه سوم برگزاری انتخابات مجلس نهم به فرمانداری پاکدشت رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، فرمانداری شهرستان پاکدشت بر اساس ارزیابی صورت گرفته رتبه سوم استان تهران را در برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی را از آن خود کرد.

فرماندار شهرستان پاکدشت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران در این ارتباط اظهار داشت: بر اساس ارزیابی‌های به عمل آمده از سوی وزارت کشور، فرمانداری شهرستان پاکدشت موفق شد جایگاه سوم را در سطح استان تهران در زمینه برگزاری انتخابات مجلس نهم به دست آورد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: ستاد انتخابات کشور به منظور ارزیابی و سنجش عملکرد مجریان و دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات مجلس نهم نسبت به ارزیابی ستاد انتخابات فرمانداری‌های سراسر کشور در قالب پنج حوزه اصلی شامل، اجرا، برگزاری، انتخابات رایانه‌ای، آموزش، سیاسی و امنیتی، میانگین عملکرد فرمانداری‌ها اقدام کرد.

قربانعلی مقبلی بیان داشت: ستاد انتخابات کشور بعد از مطالعه و بررسی گزارش‌های دریافتی در ارتباط با اقدامات صورت گرفته در ستاد انتخابات استان‌ها با در نظر گرفتن محورهای ابلاغی و با توجه به غنا و کیفیت برنامه‌ها و فعالیت‌های صورت گرفته و میانگین عملکرد فرمانداری‌ها اقدام به رتبه‌بندی ستاد انتخابات استان‌ها و فرمانداری‌ها کرد که شهرستان پاکدشت با احتساب نمرات لازم رتبه سوم را در سطح فرمانداری‌های استان تهران کسب کرد. 

فرماندار شهرستان پاکدشت در پایان ضمن تقدیر و تشکر از مردم فهیم و ولایت‌مدار شهرستان پاکدشت که با حضور حداکثری خود در پای صندوق‌های رای برگ زرین دیگری را به افتخارات این شهرستان افزودند، گفت: کسب این رتبه حاصل زحمات اعضای هیئت‌های اجرایی، بازرسی، نظارت و ستاد انتخابات پاکدشت است که از آنان نیز نهایت تشکر و قدردانی به عمل می‌آورم.

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول