اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کنگان:

وزارت نفت در توسعه شهرستان کنگان تاثیر بسزایی داشته است

خبرگزاری فارس: فرماندار کنگان گفت: پارس جنوبی در اجرای مصوبات دولت و سفر رهبری گام‌های بلندی برداشته و وزارت نفت در توسعه شهرستان کنگان تاثیر بسزایی داشته است.

وزارت نفت در توسعه شهرستان کنگان تاثیر بسزایی داشته است

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه تیمور یزدانشناس بعد از ظهر امروز در نشست با معاون دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و مسئولان پارس جنوبی اظهار داشت: کنگان از شهرستان‌های مهم و تاثیرگذار در سطح استان است و توسعه این شهرستان از مهم‌ترین برنامه‌هاست.

وی افزود: با توجه به میزان بالای آلایندگی‌های ناشی از صنایع نفت و گاز در منطقه پارس جنوبی، توسعه بهداشت و درمان در این منطقه ضروری است و انتظار داریم دانشگاه علوم پزشکی و مسئولان صنعت نفت همکاری لازم را داشته باشند.

فرماندار شهرستان کنگان ضمن قدردانی از سازمان منطقه ویژه پارس در توجه جدی به توسعه شهرستان کنگان گفت: کمک به تجهیز بیمارستان کنگان با توجه به نیازمندی‌های موجود اقدام مؤثری بوده که از سوی وزارت نفت و سازمان منطقه ویژه پارس انجام می‌گیرد.

یزدان‌شناس تصریح کرد: سازمان منطقه ویژه پارس در راستای اجرایی شدن مصوبات سفر مقام معظم رهبری و هیئت دولت به این شهرستان گام‌های بلندی برداشته که قطعاً با به سرانجام رسیدن این طرح‌ها و پروژه‌ها بسیاری از دغدغه‌های مردم و مسئولان و جامعه محلی مرتفع خواهد شد.

وی با تقدیر از نگاه مثبت وزیر نفت و هیئت دولت به شهرستان کنگان خاطر نشان کرد: بیمارستان کنگان به عنوان بیمارستان معین صنعت نفت در منطقه می‌تواند علاوه بر سرویس‌دهی به شهروندان و مردم، به عنوان پشتیبان حوزه سلامت و بهداشت صنعت نفت نیز نقش‌آفرین باشد و وزارت نفت و دولت تلاش زیادی برای توسعه شهرستان کنگان داشته‌اند.

فرماندار کنگان بیان کرد: در چند سال اخیر در حوزه بهداشت و درمان در این شهرستان اقدامات مؤثری انجام گرفته و تعداد زیادی خانه و مرکز بهداشت، احداث و تجهیزات بیمارستانی نیز افزایش یافته است.

یزدان‌شناس یادآور شد: در هفته دولت امسال چند خانه بهداشت و مرکز بهداشت کلنگ‌زنی و یا افتتاح می‌شود و برای رضایت‌مندی مردم از همه امکانات موجود استفاده می‌کنیم.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول