اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت رئیسه فراکسیون ورزش مجلس:

تخلفات ورزشی در مجلس بررسی می‌شود

خبرگزاری فارس: عضو هیئت رئیسه فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت: عملکرد مسئولان و نهادهای فعال در ورزش کشور از سوی مجلس بررسی و به طور قطع با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

تخلفات ورزشی در مجلس بررسی می‌شود

حسین گروسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهریار اظهار داشت: مقوله ورزش در جهان امروز اهمیت و تاثیرگذاری بسیار بیشتری نسبت به گذشته داشته و به همین دلیل لازم است که برنامه‌های دولت در این زمینه با احتیاط و کار کارشناسی دقیق اجرایی شود.

وی تصریح کرد: به طور قطع یکی از دلایل اصلی ادغام سازمان تربیت بدنی با سازمان ملی جوانان و تشکیل وزارتخانه ورزش، نظارت بیشتر بر عملکرد مدیران ورزشی بوده و با تشکیل وزارت ورزش و جوانان نمایندگان فرصت نظارت بیشتری را در اختیار دارند.

نماینده مردم شهریار در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این پرسش که آیا نمایندگان برنامه‌ای برای برخورد با تخلفات ورزشی به ویژه مسائلی که در حوزه فوتبال مطرح می‌شود، دارند؟ گفت: یکی از وظایف اصلی و ذاتی مجلس و نمایندگان مردم نظارت بر حسن اجرای قانون بوده و طبیعی است که در صورت مشاهده هرگونه ضعف و یا تخلفی در سیستم مدیریتی ورزش کشور، نمایندگان موظف به انجام وظیفه هستند.

در آستانه المپیک نباید جنجال‌سازی شود

گروسی متذکر شد: البته در مورد مسائلی که در حوزه فوتبال مطرح می‌شود، باید به این نکته توجه داشته باشیم که این موارد بیشتر شایعه بوده و واقعیت ندارد.

وی تاکید کرد: با این وجود مجلس و به ویژه فراکسیون ورزش شایعات و موضوعات مطرح شده در رسانه‌ها و اخباری که به خود نمایندگان منتقل می‌شود را بررسی و پیگیری کرده‌اند.

این مسئول ادامه داد: همچنین این بررسی‌ها محدود به فوتبال نبوده و زمان بسیار خوبی را اعضای فراکسیون ورزش به بررسی عملکرد تیم‌ها و بازیکنان المپیکی داشته‌اند.

عضو هیئت رئیسه فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسات اعضای این فراکسیون با دبیر کل کمیته ملی المپیک و همچنین وزیر ورزش و جوانان طی هفته‌های اخیر افزود: در این جلسات مسائل به صورت دقیق طرح و مورد بررسی قرار گرفت و نمایندگان مجلس نقطه نظرات خود را به نمایندگی از مردم مطرح کردند.

گروسی با بیان اینکه تمام کشورهای جهان در حال حاضر خود را آماده حضوری مقتدرانه در المپیک 2012 لندن کرده‌اند، یادآور شد: با توجه به نزدیک بودن این رقابت‌های مهم و حساس، رویکرد نظارتی نمایندگان مجلس مبتنی پرهیز از جنجال‌سازی و ایجاد حاشیه است.

وی متذکر شد: به همین دلیل بسیاری از کارهای نظارتی و برخوردها و تذکرات ما رسانه‌ای نشده و معتقدیم که باید همه توان کشور برای حمایت از ورزشکاران و تیم‌های حاضر در المپیک به میدان آورده شود.

این مسئول در پایان اظهار امیدواری کرد: با تلاش مدیریت ورزش، بازیکنان و کادر فنی تیم‌های المپیکی و حمایت‌های مجلس، ورزشکاران کشورمان در این رقابت‌ها موفق باشند.

انتهای پیام/ن10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول