اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شهرکرد:

کمبود اعتبارات مهم‌ترین مشکل شهرداری است

خبرگزاری فارس: شهردار شهرکرد گفت: کمبود اعتبارات داخلی مهم‌ترین مشکل این شهرداری است.

کمبود اعتبارات مهم‌ترین مشکل شهرداری است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، نورالله غلامیان بعدازظهر امروز در نشست با نماینده ولی فقیه در این استان، اظهار داشت: کمبود اعتبارات داخلی مهم‌ترین مشکل این شهرداری است.

وی افزود: اختصاص بیشتر منابع مالی استانی و ملی در راستای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان به این ارگان بیش از پیش لازم و ضروری است.

غلامیان از شهرکرد به عنوان آئینه نمای استان یاد کرد و افزود: رسیدگی و توجه به مطالبات شوراهای اسلامی شهر به عنوان متولی شهرداری در امر توسعه شهر ضروری و مهم است.

شهردار شهرکرد در ادامه بر ضرورت توسعه فضاهای سبز شهری تأکید کرد و با بیان اینکه امروزه به فضای سبز در کشورمان در قدر و مرتبه خود اهمیت داده نمی‌شود، گفت: عدم آموزش صحیح و اطلاع‌رسانی کافی به مردم قطعا موجب کاهش مشارکت‌ آنها در جریان ایجاد و حفظ فضاهای سبز در استان و به ویژه در شهرکرد شده است.

وی افزود: فضاهای سبز شهری در صورتی که مفهوم مشارکت مردمی در ساختار و شکل‌گیری و توسعه آنها لحاظ نشود، با اجتماع همزیستی نخواهند داشت.

غلامیان با تأکید بر لزوم ارائه آموزش‌های لازم و فرهنگ‌سازی در راستای توجه و اهمیت به فضای سبز اظهار داشت: به طور کلی نمی‌توان گفت که مردم اهمیت حفاظت از فضای سبز را درک نمی‌کنند بلکه اغلب مردم راه‌های ایجاد و حفاظت از فضای سبز را نمی‌دانند، بنابراین در ارائه آموزش به مردم لازم است گام‌های جدیدی برداشته شود.

وی افزود: مشارکت‌ مردمی می‌تواند اطلاع دقیق‌تر و سریع‌تر در مورد موضوعات محلی را مهیا سازد و موجب ایجاد و تقویت حس هویت و تعلق خاطر نسبت به فضای سبز شده و در فرهنگ‌سازی برای ایجاد و حفظ فضاهای سبز بسیار موثر باشد.

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول