اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خرم‌بید خبر داد

توزیع اعتبارات تملک دارایی‌های خرم‌بید

خبرگزاری فارس: فرماندار خرم‌بید از توزیع اعتبارات تملک دارایی‌های این شهرستان خبر داد.

توزیع اعتبارات تملک دارایی‌های خرم‌بید

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌بید، داوود ایوبی صبح امروز در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان خرم‌بید اظهار داشت: کمیته برنامه‌ریزی نقش بسزایی در توسعه و استراتژی هر شهرستان دارد که باید نگاه کارشناسی به توزیع اعتبارات داشته باشد.

وی کل اعتبارات سال 91 این شهرستان را 23 هزار و 860 میلیون ریال اعلام کرد و گفت: این اعتبارات در 13 فصل و 40 برنامه در بخش‌های آموزشی، دفاعی، فرهنگ و هنر، بهداشت و سلامت، تربیت بدنی، کشاورزی و منابع طبیعی، صنعت و معدن، محیط زیست، حمل و نقل، ارتباطات و فناوری، عمران شهری و روستایی و عشایری تخصیص یافته است.

این مسئول به تعامل و تفاهم مدیران با نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و افزود: این تعامل می‌تواند به عنوان یک فرصت مناسب برای رشد و توسعه این شهرستان باشد.

رئیس کمیته برنامه‌ریزی شهرستان خرم‌بید ادامه داد: مسئولان بودجه‌ای استان فارس باید مشکلات شهرستان‌ها را که در کمیته برنامه‌ریزی آن شهرستان شناسایی شده است به خوبی رصد کنند و براساس آن اعتبارات لازم را اختصاص دهند.

ایوبی تصریح کرد: مدیران این شهرستان نیز باید با جدیت تمام نسبت به جذب اعتبارات و تخصیص صحیح آن اقدام کنند.

نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: رسالت اصلی همگی ما مسئولان خدمت‌رسانی به مردم است و باید در این زمینه تلاش کنیم.

محمد زارع افزود: مشکلات این شهرستان را در سطح کلان کشور پیگیر هستیم و هر جا مدیران نیازی احساس کردند، با تعامل سازنده در راستای رفع آنها گام برمی‌داریم.

زارع ادامه داد: در طول مدت کوتاه مسئولیتم، جلسات مثبتی با وزرای نفت و کشاورزی داشتم که امیدوارم برای رفاه مردم این شهرستان مثمرثمر باشد.

محمد دانیالی کارشناس معین بودجه خرم‌بید نیز در این جلسه به تشریح اعتبارات تخصیص یافته به این شهرستان پرداخت.

انتهای پیام/ز20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول