اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گلستان خبر داد

تصویب 52 درصد توزیع اعتبارات کشاورزی گلستان

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان گفت: 52 درصد توزیع اعتبارات مرحله اول به تصویب کارگروه توسعه بخش کشاورزی رسیده است.

تصویب 52 درصد توزیع اعتبارات کشاورزی گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان سید نصیر سیدمحمدی پیش از ظهر امروز در دوازدهمین جلسه کارگروه توسعه بخش کشاورزی استان اظهار داشت: از تعداد یک هزار و 242 اشتغال میزان 48 میلیارد به بانک معرفی شده است.

وی در خصوص انعقاد قرارداد و معرفی طرح‎ها به بانک تصریح کرد: چیزی حدود 4 میلیارد و 100 میلیون تومان انعقاد قرارداد با بانک صورت گرفته که رقم تصویبی ستاد با انعقاد قرارداد در بانک با عملکرد 8.68 یک رقم فاحشی است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گلستان با تاکید بر اینکه میزان پرداختی تسهیلات از سوی بانک رقم پایینی است متذکر شد: تاکنون 3 میلیارد و 600 میلیون تومان از سوی بانک برای عملیاتی شدن طرح‎ها قرار گرفته و میزان کل اعتبارات 7.55 درصد ارزیابی شده که متاسفانه رقم پرداختی بسیار پایین است.

سیدمحمدی از 224 پرونده جدید با تعداد اشتغال 23 نفر خبر داد و افزود: اعتبار سرمایه‎ای این پرونده‎ها 3 میلیارد و 900 میلیون تومان با اعتبار جاری یک میلیارد و 200 میلیون تومان در دست اقدام است.

وی با بیان اینکه سرانه هر نفر 17 میلیون و 200 هزار تومان است اذعان کرد: قرارداد این پرونده‎ها آماده تصویب و بررسی است که کنترل اولیه آن انجام شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان از وجود 435 طرح توسعه‎ای در استان خبر داد و گفت: از این تعداد 48 طرح تصویب، 49 طرح برگشتی، 202 طرح عدم مراجعه و 117 طرح در دست بررسی، هشت طرح کسری تضمین، شش طرح انصراف و پنج طرح دارای بدهی در سال جاری است.

سیدمحمدی از برگزاری 100 جلسه با 651 مصوبه در شهرستان‎ها خبر داد و یادآور شد: تعداد افراد ثبت‌نام شده 3 هزار و 991 نفر بوده که یک هزار و 480 نفر نیز راستی‌آزمایی شدند.

به گفته وی تعداد 63 تعاونی با 844 عضو در استان تشکیل شده است.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول