اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اسدآباد در مجلس:

مدیران دستگاه‌های اجرایی در جذب اعتبارات بیشتر تلاش کنند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: مدیران و رؤسای دستگاه‌های اجرایی باید برای پیشرفت و اجرای صحیح پروژه‌ها در جذب اعتبارات فعال باشند.

مدیران دستگاه‌های اجرایی در جذب اعتبارات بیشتر تلاش کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اسدآباد، بهروز نعمتی صبح امروز در کمیته برنامه‌ریزی و توسعه شهرستان اسدآباد با بیان اینکه می‌توانیم زمانی موفقیت و توسعه شهرستان را داشته باشیم که در جذب اعتبارات تخصیصی کوشا باشیم، اظهار داشت: بنابراین می‌طلبد برای رسیدن به اهداف عالی نظام و کسب موفقیت‌ها و عمران شهرستان با تعامل و همکاری همه‌جانبه کارها را دنبال کنیم.

وی با اشاره به پایین بودن اعتبارات سال گذشته گفت: تخصیص اعتبارات امسال نسبت به سال‌های گذشته قابل قیاس نیست که این امر نشان از جذب اعتبارات توسط مسئولان دارد.

نماینده مردم اسدآباد در خانه ملت در ادامه با بیان اینکه شهرستان اسدآباد در برخی شاخص‌ها عقب‌ مانده است، افزود: البته ما نافی خدمات و تلاش مسئولان دیگر نیستیم اما توسعه شهرستان نیاز به حرکت و تلاش بیشتر دارد.

مسئول کمیته برنامه‌ریزی و توسعه استانداری همدان نیز با بیان اینکه اعتبارات استان همدان به مبلغ 170 میلیارد تومان است، اظهار داشت: از این میزان 145 میلیارد تومان بین شهرستان‌های همدان تقسیم شده که سهم اسدآباد 1/8 درصد است.

مرتضی حیدری تصریح کرد: میزان هشت درصد اعتبارات استان به اجرای بهسازی روستایی، چهار درصد به زیرساخت شهرک صنعتی و چهار درصد به حوزه‌های علمیه اختصاص یافته است، افزود: برای حوزه علمیه خواهران در شهرستان اسدآباد مبلغ 200 میلیون تومان تخصیص یافته است.

وی با اشاره به اینکه به برخی دستگاه‌های اجرایی استان اعتبارات استانی اختصاص داده نشده است، گفت: از جمله این دستگاه‌های اجرایی اداره مالیات است که اعتبارات ملی به آن تخصیص می‌گیرد.

مسئول کمیته برنامه‌ریزی و توسعه استانداری همدان در پایان سخنانش خرید زمین و ساخت ساختمان پزشکی قانونی، تجهیز کتابخانه رجایی، احداث مرکز بهداشت جنت‌آباد، تعمیر و تجهیز پاسگاه‌ها، آسفالت محوطه شش مدرسه، ساخت کتابخانه استاندارد، احداث ساختمان جامعة‌القرآن را از جمله پروژه‌های امسال برشمرد.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول