اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بردسکن:

اعتبارات امسال بردسکن از مرز 100 میلیارد ریال گذشت

خبرگزاری فارس: فرماندار بردسکن گفت: امسال 100 میلیارد و 510 میلیون ریال اعتبار به بردسکن اختصاص می‌یابد.

اعتبارات امسال بردسکن از مرز 100 میلیارد ریال گذشت

به گزارش فارس از بردسکن، محمد عباسپور صبح امروز در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان بردسکن، اظهار کرد: اعتبارات اختصاص داده شده به شهرستان بردسکن در سال جاری نسبت به اعتبار سال قبل، 25 درصد افزایش را نشان می‌دهد.

فرماندار بردسکن با تاکید بر جذب اعتبارات مانده سال قبل از ادارات خواست، با توجه به دستورات استاندار خراسان‌رضوی تا پایان تیرماه در جذب اعتبارات تلاش کنند.

عباسپور افزود: در سال 90 بردسکن 166 پروژه داشت که تاکنون طرح‌های این پروژه‌ها با پیشرفت 90 درصدی همراه بوده و 79 درصد اعتبارات اختصاص داده شده است.

فرماندار بردسکن اظهار داشت: اعتبارات سال جاری صرف 130 پروژه در زمینه‌های عمرانی و خدماتی می‌شود که امید است امسال چندین پروژه مهم شهرستان به پایان و امکان بهره‌برداری از آنها فراهم شود.

وی پروژه کنارگذر بردسکن را از جمله این طرح‌ها ذکر کرد و گفت: 3 میلیارد و 950 میلیون ریال در سال جاری برای این طرح اعتبار تصویب شد که پیش‌بینی می‌شود با بهره‌برداری از این طرح علاوه بر عبور و مرور وسایل سنگین، تردد در روستای بخش شهرآباد از این مسیر به بردسکن سهل‌تر و از تصادفات این مسیر کاسته شود.

فرماندار بردسکن خطاب به مسئولان دستگاه‌های مجری گفت: سرعت بخشیدن به جذب اعتبارات و رعایت دقت در هزینه اعتبارات مورد توجه قرار گیرد و ناظرین نیز مرتب روند کار را رصد کنند.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول