اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بهار:

اعتبارات امسال بهار 108 میلیارد و 665 میلیون ریال است

خبرگزاری فارس: فرماندار بهار گفت: کل اعتبارات شهرستان بهار در سال جاری 108 میلیارد و 665 میلیون ریال است که برای 168 پروژه در نظر گرفته شده است.

اعتبارات امسال بهار 108 میلیارد و 665 میلیون ریال است

به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، نصرت‌الله گلکارزاده پیش از ظهر امروز در کمیته برنامه‌ریزی و عمران شهرستان بهار اظهار داشت: امسال اعتبارات دستگاه‌ها باید اولویت‌بندی شده و بر اساس نیازها هزینه شود و لازم است به صورت بهینه از اعتبارات استفاده کنیم.

وی اضافه کرد: کل اعتبارات شهرستان در سال جاری 108 میلیارد و 665 میلیون ریال است که برای 168 پروژه در نظر گرفته شده است.

فرماندار بهار ادامه داد: تاکنون 95 میلیارد و 737 میلیون ریال توزیع شده و شاخص توزیع اعتبارات در شهرستان‌ها بازنگری شده و سهم اعتباری شهرستان بهار از کل اعتبارات 7.55 درصد استان است.

امام جمعه بهار نیز گفت: مدیران باید خدمت به مردم را سرلوحه کارها قرار دهند و بهترین برنامه‌ریزی‌ها را برای شهرستان در نظر بگیرند و پروژه‌هایی اجرایی شود که در شأن دیار آیت‌الله بهاری باشد.

حجت‌الاسلام حبیب‌الله حاتم‌نیا اضافه کرد: دستگاه‌های اجرایی باید با تعامل و همفکری در راستای توسعه شهرستان بکوشند و با مدیران استانی نیز رایزنی کرده و اعتبارات را جذب کنند.

وی تصریح کرد: ما به عنوان خادمان ملت باید پاسدار بیت‌المال و حقوق مردم باشیم و هرگونه سهل‌انگاری و بی‌تدبیری در این مسیر موجب تضییع حقوق مردم می‌شود و قطعاً این امر از هیچ خدمتگزاری پذیرفته نیست و نارضایتی خداوند را نیز در بردارد.

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در خانه ملت نیز گفت: در تصمیم‌گیری‌ها عدالت رعایت شود و امروز مبنای عدل قانون است و نباید اجازه دهیم رابطه جای ضابطه را بگیرد.

محمدعلی پورمختار ادامه داد: باید بر اساس چشم‌انداز حرکت کنیم و پیشرفت و عدالت را در کنار هم داشته باشیم و به نقاط محروم و روستاها توجه ویژه‌ای صورت پذیرد.

وی در ادامه سخنانش اضافه کرد: در کمیسیون اصل 90 به دنبال حل مشکلات اساسی هستیم چراکه بسیاری از اعتبارات کشور به صورت ناصحیح در کلانشهرها به ویژه تهران هزینه می‌شود که به همین دلیل سهم شهرستان‌ها ضایع شده است.

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نگاه‌ها باید تغییر کند و باید با برنامه‌ریزی دقیق در راستای محرومیت‌زدایی در کشور حرکت کنیم.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه امسال سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری شده باید توجه ویژه‌ای به بخش کشاورزی و صنعت داشته باشیم.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول